• Min-Ah

kristianstadsbrudarna 061201

HEJSAN!

Startar en ny tråd igen eftersom den gamla stängts av pga "ålder"!

Nya och "gamla" Kristianstadsbrudar hälsas hjärtligt välkomna!

• Svar på tråden kristianstadsbrudarna 061201
  • Slottet

Hej Grisen!
    Gifte du dig i Åhuskyrka? Vilken präst hade du i så fall och var du nöjd? Jag har också hört att Myran & Malkolm skall vara bra, hur mycket fick du betala?

Vi skall ha festen på Strandvillan, vid Täppet stranden.
    /S

• Min-Ah

Hejsan, Grisen -06 & praline!

Kul att fler har hittat tråden, nu!
    Var ju lite "ensamt" här, ett tag, hihi!

Grisen -06!
    Grattis till ert bröllop!
    Önskar er all lycka i äktenskapet!

praline!
    Härligt att du skall gifta dig!
    Jobbar i Ö. Göinge (musikskolan), så jag känner ju till Emmislövs K:a! Där är jättefint!

• Grisen-06

Slottet>

Ja, jag gifte mig i Åhus kyrka. Vi hade Erland Stiber. Jag var inte så förtjust efter vigselsamtalet, men det var min man. Min man hade rätt och han var verkligen jättebra under vigseln. Han hade verkligen tagit till sig vad vi sade under samtalet och skrivit ett mycket personligt tal. Han kändes trygg också.

Strandvillan är jättefin! Hade gärna haft där, men de hade inte dragit igång det när det var dags för oss att boka.

Jag betalade 2000:- för både hår och smink. Och som sagt, jag var jättenöjd. Det ingick bubbel, frukt och godis och mina tärnor var med och fick låna alla saker (locktång, spray, smink mm) för att fixa till sig själva.

Lycka till och som sagt, fråga på om du undrar mer!

/grisen

• Min-Ah

Hejsan, alla!

Hoppas allt är bra och att ni haft en fin Julhelg!

Önskar er ett Gott Nytt År och en god fortsättning på det nya året!

• Grisaknorr

Hej alla

Hur har ni det ?? Länge sedan sist

• Grisaknorr

Ajajaj, vilket eko d va här

• twentyfirstofapril

Hej alla Krstd-brudar!
    Jag har hängt här länge men NU äntligen ska bröllopet bli av!!! Har avbokat o ändrat datum 3 eller 4 ggr pga hans jobb i Norge som ställt till det. Men nu blir det den 21 april!

Har bokat tid för hår o smink på Myran & Malkolm. Visst har de haft bra rykte här i stan eller? Fick en tjej som heter Emma där.

• fialia81

Hej! En till Kristianstadsbrud här!
    Gifter mig på Yngsjö strand den 11 augusti. Jag bor i Åhus.

• twentyfirstofapril

fialia81:
    Välkommen!
    Ska du gifta dig utomhus då eller? Har ni kommit långt i planeringen?

• fialia81

twentyfirstofapril: Ja det ska vi nere vid en ålabod! Ja hur långt har vi kommit... bokat präst och vi ska titta på lokal på söndag på en gård i horna som har festlokal i stallet. Idag var vi på köttessen och bokade kock. Vi ska ha en stor grillbuffé! Klänningen är inköpt i Åhus på Bodille. Hon ska pensioneras och har rea, hittade en jättefin klänning där!
    nej nu ropar m2b på mig, vi spelar spel!
    Hur långt har ni kommit?
    Var ska

Svar på tråden kristianstadsbrudarna 061201