• GustavK

Läs om mitt frieri...

Tänkte bara säga att jag kommer berätta allt om mitt frieri och hur hela den helgen gick till på min kära blogg:

gkro.blogspot.com

Läs väldigt gärna och kommentera!
    Del 1 av 3 är ute nu och del 2 kommer i dagarna...

• Svar på tråden Läs om mitt frieri...
  • Lilla Li

Håller med föregående talare. Han vill locka läsare till bloggen och "skryta" med hur romantisk han är. Otroooligt irriterande!

• Lilla Li

Håller med föregående talare. Han vill locka läsare till bloggen och "skryta" med hur romantisk han är. Otroooligt irriterande!

• lillprinsessan

Jag tror han bara vill dela med sig. Ganska trevligt tycker jag..

• Lilla Li

Tror det är mycket berättarstilen som gör mig irriterad iofs. Att skriva på det sättet får det att låta som om han skryter och tycker att han är så bra på alla sätt och vis. Självgod! Luktar dramaqueen tycker jag...

• Ab fab

jag måste säga att jag tycker är trevligt i berättelsen. Formen lockar till vidare läsning. Att vara en drama-queen när man skriver är ju en himla bra förmåga.

• 26maj2007

Tycker inte alls att det låter som skryt. varför skulle han skryta om att han är en romantisk person?

här är ju andra på bt som har berättat om sina frieri är det också skryt?

låter mer som avundsjuka, att ni inte har fått samma romantiska frieri som han gav sin blivande.

Jag tycker det är jätte kul att han berättar.

vänta med spänning på del 3

• GustavK

Jag kan inte låta bli att småskratta åt konspirationsteorierna kring berättelsen om min och min fästmös förlovning. Som jag har sagt innan, det var som början bara tänkt som ett sätt att berätta för nära och kära som inte längre bor så nära, vad som har hänt. När jag blev medlem här så tänkte jag att jag lika gärna kunde tipsa om berättelsen för att inspirera och förhoppningsvis kunna glädja andra...

Om ni blir irriterade över det hela så är det tråkigt att höra, men då är mitt tips att ni struntar i berättelsen helt och hållet, och istället går vidare med era liv. Om det dock lyckas glädja någon så är det väldigt kul att höra...

Rättså komiskt att bli kallad drama-queen också. Det skänker ett skratt såhär på måndagskvällen.

Jag har börjat skriva på del 3, men den kan nog dröja ett tag till.. Har så grymt mycket annat på gång just nu, så jag hinner knappt skriva något alls i bloggen...

Nåväl. Tack för mig för denna gången.

• helenekl

GustavK: HELT RÄTT!

har suttit o läst tråden o inte kunnat tro mina ögon! men förmodligen har de som skrivit dessa ......hmmm.....märkliga saker, gjort det med en viss ton av humor ändå...det måste man ju ändå tro! :)

har själv väntat på del tre läääääääänge nu:D:D:D:D:D:D men den som väntar på nåt gott....osv :)

• övik070714

Jag tror att de som skrivit negativt om Gustavs blogg bara är avundsjuka! Jag tycker att det är roligt att läsa om olika frierier. Det är ju ingen skillnad om man läser i någons blogg eller när de berättar direkt här på BT.

Det är romantiskt och jag tycker om att romantiken fortfarande finns kvar! Så, kör hårt Gustav! Vi är många som vill läsa del 3, utan att vara avundsjuka

• Yllo

Mmmm... jag är benägen att hålla med dig och FRUhelenekl, övik070714
    Jag misstänker att flera är avundsjuka på det otroligt romantiska frieriet som GustavK gav sin fästmö, jag är nog en av dem. MEN jag har helt klart planer på att låta min man få ta del av hela GustavK´s story (så fort han är klar med del 3) och be min älskling fixa något liknande åt mig till vår första bröllopsdag

Go for it Gustav! Snälla skynda dig med upplösningen för vi är många som väntar ivrigt på att läsa fortsättningen

Svar på tråden Läs om mitt frieri...