Läs om mitt frieri...
Tänkte bara säga att jag kommer berätta allt om mitt frieri och hur hela den helgen gick till på min kära blogg:
gkro.blogspot.com
Läs väldigt gärna och kommentera!
Del 1 av 3 är ute nu och del 2 kommer i dagarna...
Tänkte bara säga att jag kommer berätta allt om mitt frieri och hur hela den helgen gick till på min kära blogg:
gkro.blogspot.com
Läs väldigt gärna och kommentera!
Del 1 av 3 är ute nu och del 2 kommer i dagarna...
Jag håller ut, men måste säga att det är svårt. Du måste vara den mest romantiska kille jag hört... Underbart...
Åhhhhh... milda marsvin vad romantiskt!! Jag väntar ivrigt på del 3.
Varför kunde/kan inte min man hitta på något sånt här?? Måste visa honom hela berättelsen och önska mig något liknande som bröllopsdagspresent...
Saknar del 3...var är den o när kommer den...väntar spänt på o få läsa!!!!!
Fortfarande ingen fortsättning.
*funderar funderar när sista ringen skall komma* ? du har verkligen hittat den rätta mystiken i ditt berättande.
vill ha mera nu...
Jag förstår inte riktigt varför alla är så extremt nyfikna av historien. Man kan ju göra något eget romantiskt av sitt eget liv!
Himmel: Varför inte vara nyfiken?
Absolut! men jag menar att man kan vända nyfikenheten mot sitt eget liv! Gör det till inspiration att älska och göra sin relation till den underbara relation man läser om!!
Jag måste erkänna att jag först var tveksam till att skriva den här berättelsen, men insåg sedan att detta var ett kul och bra sätt att berätta för vänner och bekanta som inte fått höra det på något annat sätt. Med tiden insåg jag dock att detta faktiskt kan vara ett sätt att inspirera och glädja andra. Jag tycker det är tråkigt att romantiken i dagens samhälle får kliva undan för en slätstruken och rent av tråkig bild av kärleken. Jag vill verkligen poängtera att mitt val att berätta denna berättelse inte har något att göra med att vilja skryta, det är det sista jag vill. Bara inspirera.
Nåväl. Jag sitter i alla fall och skriver på sista delen nu och den kommer förmodligen ut om några timmar. Godnatt.
Himmel: Men bara för att man är nyfiken på det här behöver det väl inte betyda att man inte är "nyfiken" på sitt eget liv och har en romantisk och underbar relation med sin blivande man?