• GustavK

Läs om mitt frieri...

Tänkte bara säga att jag kommer berätta allt om mitt frieri och hur hela den helgen gick till på min kära blogg:

gkro.blogspot.com

Läs väldigt gärna och kommentera!
    Del 1 av 3 är ute nu och del 2 kommer i dagarna...

• Svar på tråden Läs om mitt frieri...
  • Fru någongång.

Gud vilken romantiker .. blir hur nyfiken som helst på fortsättningen. hoppas du signalerar här på bt när det är dags för nummer 2

• GustavK

Puffar upp denna tråden lite och tipsar om att fortsättningen kommer någon gång imorgon (fredag)... Förmodligen på kvällen.

• LKU

Gud så underbart, fint, roligt och som sagt superromantiskt!! Fantastiskt kul att läsa. Du kan vara lugn jag kommer läsa fortsättningen!! Tack för att du vill delge detta här på BT, inspirerande verkligen. Keep on going

• helenekl

oj jösses! att det bodde en tvättäkta romantiker här inne på BT!!! gud vad äkta och vackert du skriver, så otroligt själfullt!
    men hur i jössenamn kan man bara sluta utan att berätta ALLT??? jag döööööööööör ju av undran om hur resten av dagen blev!

:):):):):):):)

• Höstbrud_07

Ojojoj! Nu är jag fast och bara måste få veta hur det går!!! Skynda dig att skriva del 2 nu!

• blivandefruandersson08

spännande ser framemot nästa läsning :)

• Dallas

Lägg ut del 2 snart!! Spännande! Romantiskt som bara den!

• ~Annelie~

Men åhhhh!! Människa!! Inte får du sluta skriva nuuuuuuuu.. SÅÅÅ nyfis.. :D

• föralltidhans

oj vad jag blir avis, min sambo är inte alls så romantisk att han skulle fixa ngt sådant.
    Känner att han inte alls kommer överraska mig med en ring utan förlovning får nog jag föreslå för han vill bestämt att vi ska bestämma det ihop.

Svar på tråden Läs om mitt frieri...