Hajda: Ja min sambo tycker också att jag bor vid datorn!
men han tycker det är roligt att jag planerar så mycket och han är faktiskt ganska intresserad. Antagligen tacksam att jag kikar runt mycket på egen hand och inte frågar honom om allt hela tiden
Jag blir också lite stressad när jag tänker på allt man ska hinna med! Samtidigt är det svårt att göra en massa hela tiden. Det kommer ju ändå bli att allt kommer på en gång sen. Håller på och filar på gästlistan nu och letar reda på adresser till alla, sånt kan vara ganska skönt att ha fixat.
Och jag har hittat min klänning! Först hade jag tänkt beställa från kina som många tjejer verkar ha gjort här inne. Men när jag var hemma i Tidaholm senast så åkte jag och mamma iväg till en bröllpsbutik, bara för att kika. Väl där så ser jag en klänning som ser väldigt fin ut. Men den är axelbandslös och det ville jag inte ha men jag tänkte att jag provar den ändå. Den satt nästintill perfekt och jag sken upp som en sol när jag såg mig i spegeln! Pricken över I:et blev den slöja som damen i butiken hängde på mig. Den la sig så himla vackert över axlarna, vilket gjorde att jag inte kände mig så bar, sen sluttar den liksom nedåt på ryggen och går ända ned till marken. Jätte vackert verkligen!! Klänningen är väldigt enkel, helt slät i ivory, a-linjeformad. Det i kombination med slöjan gjorde att jag blev helt såld och köpte den på en gång!