• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • lollan79

hoppas på bättre lycka för dig Pirr!!!

• pirr!

Lollan79:
    Nej, vad synd! Usch den är aldrig särskilt välkommen, men SÄRSKILT INTE nu..

Bättre lycka nästa gång!! Min kommer säkert också snart..

• lollan79

hur länge har alla ni andra försökt?? känns som om det aldrig ska bli nån bebbe = omöjligt?
    ursäkt om jag e lite negativ...men som sagt har jag ju just fått min mens

• Kaugan

Jag fick plus på testet för 1,5 vecka sedan!

Det var på första försöket, dvs när jag visste att jag hade ÄL enligt testet. Kan varmt rekommendera testet med tanke på dess utslag.

Det blir (om allt går bra dvs) en beräknad födsel 070707, lite roligt födelsedatum tycker jag.

• pirr!

Slutade med p-ring i augusti. Har ej använt ägglossningstest utan kört på känn och haft sex lite oftare än tidigare.. Så detta var väl tredje försöket om jag nu haft ÄL varje månad.
    Hur är det för er andra?

• Utpala

Har läst tråden sedan starten (d.v.s. även förra)och måste säga att jag är avundsjuk eftersom vi inte börjat med bebisfabriken ännu. :(
    För det första går det inte av praktiska skäl då mannen befinner sig i ett annat land, för det andra så vill han inte innan vi gift oss och det lär ske 2008... men tålamod!
    Är lite orolig för barnlöshet och fertiliteten sjunker efter 25... Men lyckas det inte så får man bita ihop med långa köer för fertilitetsbehandlingar och krångel med adoptionsansökningar, det är nog ändå värt det!

men LYCKA TILL ni andra! Både ni som redan plussat och ni som inte har det!

• Skärgårdsbruden

Hej ni rutinerade barnskaffande tjejer därute!

Jag har verklihen känt mig annorlunda den här månaden. Min mens ska inte komma förrän om 4 dagar men i en dryg vecka har jag haft ont i äggstockarna och så ont i brösten att jag vaknat på natten... Ni som vet att ni är gravida: Vilka symptom hade ni? Tror ni att jag kan vara gravid eller inbillar jag mig bara? Suck... vore så skönt om det lyckats!

Kram på er!

• Eden-06

Attans också. Jag trodde min trollformel skulle vara vattentät

Lollan79: vet precis hur det känns Undrar hur f-ken man ska bära sig åt för att få det där plusset. Nya tag nästa månad. Kram på dig.

Skärgårdsbruden: Har själv aldrig varit gravid så jag vet inte. Dock hört att mens och graviditetssymtom är väldigt lika. Därav så svårt att sia om något i förväg. Ömmande bröst, spänd mage osv hör liksom till båda läger. Att det inte är riktigt som när du ska ha mens annars låter dock optimistiskt. Håller tummarna.

• Skärgårdsbruden

Tack, Eden-06! Håller tummarna för dig också!

• Eden-06

Själv väntar jag in ÄL så jag hoppas fortfarande på att det ska bli något denna månaden

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???