• Svar på tråden Brudar i Örebro -tråd nr 2
  • Gullan79

fröken Inga

Ahaaa, så lätt hitta Du fotografer. Den tanken slog mig aldrig, jag googlade bara. :)

Vilken frisör jag ska ha vet jag inte alls, då min är mammaledig. Men lär nog boka någon snart, det börjar verkligen bli dags om man vill ha en bra..*stress*
    Tar gärna också emot tips!!
    Får tacka Iriz för hennes tips i alla fall.

• fröken Inga

Gick och letade efter capelli idag. Men hittade den inte. enligt enioro ska de ligga vid järntorget typ. Stämmer det verkligen?

• Iriz

Ja, det stämmer verkligen. Men du får gå ner gatan mot arbetsförmedlingen, mot cykelvägen över bron.
    Så ligger det på vänster sida.

Ja, jag bytte om hos dom och jag betalade 3800 för min uppsättning, tärnans, näbbarnas, bubbel vin, fruktfat, räksmörgås och make till mig och tärnan.
    Jag tror jag fick lite rabatt så något exakt pris kan jag inte säga, men vi blev iaf jätte nöjda.

• fröken Inga

Jag måste vara totalt blind. Gick up och ner för den gatan tre gånger. Får gå tillbaka...

• Ansu

Hej tjejer, Jag är från Karlskoga men hoppar in i er tråd och ställer en liten fråga. Hoppas det är ok.

Har ni någon bra kvinnlig fotograf att rekommendera för Secret Box bilder?

• Örebrobrud

Atelje Wasa i Örebro har en duktig kvinnlig fotograf som jag tror tar secret box-bilder.

• fröken Inga

Kanske inte blir en kvinna då iofs...

• Ansu

fröken Inga: Saxin är jätteduktig och tar otroligt fina bilder. Men jag har aldrig gjort ngt sånt här tidigare och jag tror att jag skulle känna mig väldigt obekväm med en manlig fotograf, det är där skon klämmer

Örebrobrud: Tack för tipset jag kollar Ateje Wasa.

• fröken Inga

Någon av er brudar som har eller ska hyra buss till era gäster? Vart vänder man sig och vad kan det kosta?

• Iriz

Jag gjorde mina "Secret Box" bilder hos atelje Wasa i örebro och är väldigt nöjd.
    Jag betalade 2500:- för nio stycken bilder och så bjöd dom på en bild.

Vi hyrde även en weidermans buss till våra gäster. Till kyrkan och från kyrkan till festlokalen. Till saken hör den att vi känner en kille som jobbar där, så han körde bussen. Busshyran var 1200:- och då vet jag inte om han fick billigare eftersom han är anställd

Svar på tråden Brudar i Örebro -tråd nr 2