• Svar på tråden Brudar i Örebro -tråd nr 2
  • Örebrobrud

fröken inga

Om jag får din mailadress kan jag maila några bilder jag har fått från Janne.

• Gerda

fröken Inga

Hur kommer det sig att ni valt bort Bo Bild?

• Iriz

Hahaha, jag det finns en story bakom brandbilen

Jag återkommer....

• Iriz

...Jo, alla 81 gästerna sjöng en sång och tände tomtebloss som blåstes ut samtidigt.

De ansvariga över detta hade pratat med de som ansvarar över lokalen om det och de hade sagt att "det är inga problem, brandlarmet kommer inte att gå".

Men brandlarmet gick och branmännen kom, fy så pinsamt...men lite kul var det. Vi bjöd in dom till efterrätten. Vi kanske skulle skicka tackkort föresten.

• Örebrobrud

Kul story med brandmännen. Vårt vice värdpar hade också fixat en sång med tomtebloss och de var jättenervösa att larmet skulle gå, men det gick bra!

• fröken Inga

Örebrobrud
    Ja! fiffiloo@hotmail.com

Gerda
    Det var honom iriz gått till och fick en dålig bild i tidningen. Som jag förstod det så hade na påpekat att bilden kunde se suddig ut i tidningen men ha propsade ändå på att de skulle trycka den utan att ens tala om det för brudparet. Så jag väljer hellre någon annan som jag endast hört gott om. Men jag hade nog ändå inte valt honom, jag är väldigt inne på de andra två fotograferna.

iriz
    Va roligt att ha en sån udda berättelse från sin bröllopsdag. Haha

• Gerda

fröken Inga

Aha! Ok, då vet jag! Vi har bokat honom, får hoppas att han "lärt" sig. Men hans bilder brukar alltid bli bra... *hålla tummarna* Hoppas att han inte är alltför dyr, har inte pratat offert ännu...

• fröken Inga

Ja, det är nog ett misstag man inte gör två gånger. Ska hålla tummarna för dig för säkerhet skull, kan alla behöva en sån dag. Jag blir helt sjuk om jag tänker på hur mycket som skulle kunna gå fel. Huvva.

• Gerda

fröken Inga

Ja, har sånna funderingar med men, men... får försöka att inte oroa mig för mkt - å göra det bästa av ev. katastrofer

• Iriz

Bo bilds bilder blev väldigt bra och vi betalade 6500:- för det dyraste albumet i skinn, 22 st bilder och 60 st färdigtryckta tack kort.

Sen kan jag tycka att han var lite virrig, kemin stämde inte riktigt, han är väldigt burdus om du förstår vad jag menar. Han använde också svart bakgrund innomhus så vårt hår och min mans kläder försvann in i bakgrunden. Det tyckte jag han borde tänkt på, samt hur vi hade våra lås på smycken osv.

När vi tog kort ute så regnade det och jag var tvungen att hålla upp släpet, det hade då åkt upp lite för mycket och det ser inte bra ut på korten, men han borde ha sett det och rättat till det.

Det kan låta som att jag är petig nu men det är jag inte...om ni såg så skulle ni förstå.

Men i det stora hela är jag väldigt nöjd med bilderna.

Svar på tråden Brudar i Örebro -tråd nr 2