• Tjej87

Orgasm!

Tänkte de skulle va lärorikt o byta tips om hur man lättast kommer
    vissa verkar ju ha jättesvårt för det mendans andra lyckas hur lätt som helst...själv kan ja bara komma om ja rider killen...osså måste ja typ spänna mej, annars går det aldrig.
    alla snackar ju jämt om att man ska slappna av..låter helkonstigt!

• Svar på tråden Orgasm!
  • martinibruden

ok..

ja jag menade väl både och egentligen..dels att man gnuggar yttre kl'toris och inifrån. Usch jag är dålig på att uttrycka mig i skrift..

helt klart beror förmågan till orgasm av killen oxå. Med min nuvarande hade jag jättesvårt att släppa hämningar till en början, vet inte varför egentligen, rädd att han skulle tycka illa om..och då blev det en låsning så att jag inte kom.

• pickolina

Ja det beror jätte mycket på killen...

De flesta killar brukar göra mig ganska frustrerad.. Haha.. De lyckas med det som "picachu" beskrev, att man närmar sig men kommer av sig... Gah!!!

• pickolina

Fast nu menade jag lite mera konkret...medan det du beskrev (martinibruden) är lite annorlunda... Det var ju inte hans "fel" utan pga dina egna spärrar....

• kackelmaja

ok, sa det dar med att jattemanga tjejer bara kommer av att han stoppar in den o kor lite in o ut, det kan vi stryka va? (j*vla killar..)

• pickolina

kackelmaja
    Ja det kan vi verkligen stryka! Okunniga killar och oärliga tjejer är det nog som ligger bakom den tron, tyvärr!..

• kackelmaja

suck.. taskmortar, far ju en annan att kanna sig.. otillracklig.. morr.

• nyår07

:)
    jag har aldrig fejkat av den anledningen, "om killen inte klarar av att tillfredställa mig, varför ska jag låta honom tro att han gör det....?"

De som verkligen bryr sig, tar ju och försöker lite mer istället då!

• En liten

Hej!

Men du som kan komma när du rider på killen, alltså en "invärtesorg", HUR GÖR DU??? Fick lyckades få min förstå klitor*s org när jag va 22 så jag har mkt kvar att jobba på när det gäller invärtes. Vore så kul o få uppleva detta! Snälla berätta!
    Kram

• Meddelande borttaget
  • itzy

ojdå, filtret tog mitt förra, jag försöker igen.

o*gasm när du rider behöver inte vara invärtes, den kan framkallas genom att kl*tor*s gnids mot honom.
    man får alltså röra sig mera "fram-o-tillbaka" än "upp-o-ner"

(snällasnälla filter!)

• picachu

det är ju det som är det jobbiga! Han tycker att det är roligare om jag rider upp-och-ner, medan jag tycker att det är roligare med fram-å-tillbaka. Uppåner är mara jobbig och ger knappt nån stimulans alls...:(:o

• En liten

jaha.. jag förstår, men har ni fått ngn invärtes org o hur gjorde ni då?

picachu: har du sagt till honom att de e skönast för dig att gnida fram o tillbaka? så han vet menar jag, för de ena behöver ju inte sluta de andra, man kan ju göra en del av båda... Fast om man ska komma blir de kanske en hel del fram o tillbaka..

kram kram!

• picachu

en liten - menar du att röra sig på de sätten samtidigt, alltså? Jag tror inte det går, nån får det mindre skönt...

• Tjej87

En liten: ja alltså de e väl en kombination av att kl*toris gnids mot honom och in-ut-rörlsen som får det att gå. helt klart det bästa!

picachu: joo de går nog..eller alltså om man gör som en cirkel rörelse, upp, ner osså gnid lite bakåt osså upp, ner gen..hmmm...om du fattar?
    man får köra lite omväxlande, men pojken min gillar när ja gnider..tihi

• drömbrud

Min kille fick orgasm när han tittade på mig när jag smekde mig själv till orgasm, rätt kul. Han kunde inte vänta till hans tur ...

• pickolina

Ja vilken kille går inte igång på det... *s*

• pumpa

ja ja ja pickolina. Ni vet att ni har makt huh!!!

Blir heltokig när hon smeker sig själv -men å andra sidan blri vi lika tokpilska båda om jag strå bedvid och gör samma sak samtidigt...

..gudomlig känsla att se nån gå i gång på mig och vice versa.

• pickolina

Absolut, jag håller med...går igång på att se, höra eller bara veta att min partner smeker sig själv..! Fast min kommentar var ju enbart gällande situationen som beskrevs... Tyckte att det var en ganska "basic" grej då i princip alla killar gillar en sådan grej... *s*

Svar på tråden Orgasm!