men jösses!!! vilken skillnad från mig :(
jag trodde jag låg någorlunda normalt, jag är 1.78 väger runt 80 (lite över kanske:o)
känner mig inte så tjock, min man tycker jag ser normalbygd ut, jag tränar iofs inte så jag kunde ju bli lite fastare...är jag kraftigare generellt så tyngden inte syns?? eller är ni mycket smala (hm, konstig fråga kasnke det där är ju så individuellt vad man räknar som smalt :)) när jag gick i gymnasiet var jag sjuk (magbesvär) och gick ner till typ 70 kg och jag såg helt utmärglad ut när man tittar på kort från den tiden (iofs var jag ju sjuk så jag var ju allmänt blek också)
jag är mkt nöjd med min kropp (tom så att jag klarar av att visaupp den, jobbar ibland som krokimodell) kunde iofs var lite mer vältränad, tränar inte alls nu förutom längre promenader med hunden. ska börja träna mer när jag har råd att köpa gymkort.
äter kanske lite mer än jag borde men alltid (nästan iallafall) vällagad mat, inte pizza och sånt *usch*
har gått upp det senaste året, efter jag träffade min man rättare sagt, blev lite många resturangbesök :D men faktiskt så sitter de kilona bättre än förra gången jag gick upp då det mestadels berodde på glass som jag tröståt för jag var olycklig...därför tror jag nånstans att vällagad njutningsmat är bättre för en,eller så kanske lägger man på sig annorlunda om man har ångest?? tror det hänger ihop iallafall...