juli brud
Hej alla juli brudar.
Vi skall gifta oss den 14 juli -07.
Hej alla juli brudar.
Vi skall gifta oss den 14 juli -07.
Daphne;
Hur skall dina inbjudningskort se ut?
Vi gifter oss 070707 och jag har mycket klart. Inbjudningarna är så när klara, måste bara bestämma vad det ska vara för text och printa ut det på glitterpapper som ska fästas med band i den tapet vi har som utsida (med ett tunt papper som insida).
Väntar på våra ringar som nog kan hämtas inom någon vecka eller två, spännande!
N&N;
Roligt att ni har nästan allt klart. Hur kommer era tårtor att se ut/smaka?
Ting, ja det är en bra fråga :) Vi ska ha tårtbuffé eftersom det endast kostar ca 1600 kr för 100 personer om man köper från ICA Kvantum i Norrtälje. Då väljer vi lite olika tårtor men främst moussetårtor. Annars hade det kostat ca 4000 kr om vi anlitade en konditor i Norrtälje.
Själva då, vad blir det för tårta för er?
Vi har inte riktigt bestämt oss, men ingen choklad, det blir för tungt på sommaren.
Ting
Det vet jag inte riktigt än. Men vi har inte så jätte stor budget så det får bli något billigare alternativ.
Min kompis har gjort jätte snygga inbjudningskort av tapet :)
Har det hänt nåt nytt? När har ni tänkt skicka iväg inbjudningarna?
I början av februari
Okej det ska vi nog också göra :)
Har sett att många som gifter sig i juli tänkt skicka ut inbjudningarna runt alla hjärtans dag :)
Har ni något tema för dekoren i eran festlokal? Hur har ni tänkt utsmycka den?
Vi ska också gifta oss den 14/7-07.
Jag har så svårt att se hur man kan smycka lokalen.. någon som har något förslag?? Hur ska ni smycka? Om man gifter sig när det är mörkt dvs vinter, höst så kan man ju ha massa ljus och det älskar jag men hur gör man på sommaren?? Hur dukar man snyggt tex? Blomblad och pärlor kanske...