• Ting

juli brud

Hej alla juli brudar.
    Vi skall gifta oss den 14 juli -07.

• Svar på tråden juli brud
  • smedh

Hej,heter Johanna och ska gifta mig nästa sommar den 28 juli i Leksand.

Håller för fullt på att planera inbjudningskorten....

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

7/7 MariaMagdalena K:a.

• Daphne

Gabbies
    Länken om juli månad 2007 som du la in kan inte ta emot några nya inlägg så det var nog på tiden att det startades en ny tråd :)

Själv gifter vi oss den 21:a juli i Mariefred. Kyrkan är bokad och lokalen. Klänningen har jag också fått och skor :)
    Inbjudningarna har vi preliminärt gjort det fattas bara lite info.

• jempa28

Vi gifter oss också den 14e juli!!!!

Nu börjar man längta lite smått, ska bli sååå kuuul!!!!

• Ting

Jaha, nu har "Reservera datum" magneterna skickats iväg med julkorten.

• Daphne

Har ni kommit igång med eran planering nu efter juluppehållet eller har ni planerat hela julen också? ;)

Nu har vi tre olika solister som ska sjunga i kyrkan så det känns kul.
    Två är gemensamma kompisar och den tredje är min minsta systers kompis :)

• Ting

Kom precis hem från tryckeriet. Kollade och gjorde lite sista minuten ändringar. Imorgon eller på måndag sätter de igång att skära ut pappret och trycka texten på inbjudningskorten. Sen är bara det roliga kvar, dekorera korten.

• Daphne

Ting

Det låter verkligen jätte kul :)
    Jag flyger hem i morgon och i helgen har jag tänkt ta tag i inbjudningarna. Är lite inne på vinrött. Typsnittet har vi bestämt och vad som ska stå på inbjudningarna :)
    Vad har ni för färg på inbjudningarna?

• Ting

Daphne:
    Själva inbjudningskortet går i mild/mjuk ljusgrön färg med svart text. Sen så kommer jag att dekorera kortet på utsidan. Jag kommer att ta kort på inbjudningskorten och lägga ut på hemsidan så att ni alla får se. Meddelar när jag gjort det.

• Daphne

Ting:

Det låter jätte snyggt ska bli kul att få se det färdiga resultatet. :)

Är det någon annan som är klar eller håller på med sina inbjudningar som också kan tänka sig lägga upp bilder på dem här? *nyfiken*

Svar på tråden juli brud