• helmina

Göteborg med omnejd 2007 tråd 4

Så var det dax för en ny tråd igen...

• Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 4
  • Kärleksfeber

Jag säger god morgon! Vad bra att du startat en ny tråd. Hinner inte skriva så mycket nu. Ska iväg med hela lilla familjen till Frölunda torg och köpa mig ett par dojjor. På återseende och ha en trevlig helg tjejer!!

• Jädissen

Hejsan tjejer!
    Här är allt lungt med planerandet det vi håller på med nu är att leta reda på en fotograf som vill föreviga vår dag

Ha det bra

• Stefans fästmö

Bra initiativ helmina! Hur går det för dig med planerandet? Jag o en kompis gjorde provkort i fredags!! :D Vi gjorde förslag på både inbjudningar, fest- o vigselprogram, placeringskort o tackkort... Allt matchar förstås! ;) De blev såå fina, o m2b godkände dem rakt av! Så nu ska vi bestämma oss för vilken stämpel vi ska använda, o exakt vilket papper o band, o så är det bara att sätta igång o tillverka inbjudningarna! :D :D

• helmina

Stefans fästmö
    Äntligen :D :D kul att ni kom på nåt som ni gillade. Har klar vår layout men tyvärr ingen tid att fixa dem. Skolan o företaget tar all ledig tid när barnen har somnat...
    Ska sätta mig med julkorten först o när de är klara kan jag börja med inbjudningarna...
    Annars går allt väldigt långsamt. Vi är ju fortfarande inte helt hundra på lokalen men gör heller inget aktivt för att söka annnan :( så vi får väl skylla oss själva. Hoppas att det ska bli lite lugnare i nov då vi haft en del tentor, kalas + en danmarksresa i sept - okt.
    Såg att ni skulle ut med den andra tråden på fredag, själv ska jag på tjejmiddag så jag kan tyvärr inte komma. Ha så kul. Kramiz

• Stefans fästmö

helmina

Ja det känns jättekul!! När vi väl kom igång föll allt liksom på plats... Och iom att vi gjorde alla olika kort på en gång fick vi utlopp för alla idéer... :D

Förstår att du inte hinner med mycket, med barnen o allt... Jag är ju inte så duktig att jag gör fina julkort heller, är liksom bara pysslig när det gäller bröllopet... ;)

Svårt med lokalen, förstår din vånda!! Hoppas ni åtminstone hinner kolla lite på andra, så vet ni iaf om det finns nåt alternativ...

Vi får väl ta en fika en annan dag! Vore kul att träffa dig, HarElis o Jädissen igen, vi som redan har träffats! :)

• Jädissen

Hej igen,

Jag funderar för fullt på inbjudningskort. Iom att vi inte har ett "vanligt" bröllop så vet jag inte riktigt vad vi ska skriva i inbjudan....Vi ska vigas en söndag kl 17,30 på Hällsnäs utomhus, om vädret tillåter. men vi vill att gästerna kommer kl 17 då vi ska ha bål och lite mingel innan....Efteråt så blir det champagne,mingel,tårta+kaffe+avec,frukt buffe.....VAD skriver man???
    Tipps önskas...
    Jag är oxå sugen på en fika nu när höstrusket kommer....

• HarElis

hej hej här e lilla jag hur går det för er tjejer? känns som om ja har missat massor..? har inte haft internet på en månad men nu e ja tillbaka för att stanna ;)

• helmina

Välkommen tillbax då :)
    Ja det hade varit kul o träffas igen... ge gärna förslag på dag o tid, numer kan jag ju bara eftermiddagar.

• HarElis

tackar :) ja kan oxå bara på eftermiddagar nu mera men har inget bra förslag onsdagar e helt kört för min del i alla fall...

Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 4