December 2006 del 2
Hej på er våran tråd hade blivit avstängd så jag tar mig friheten att starta en ny.
Hej på er våran tråd hade blivit avstängd så jag tar mig friheten att starta en ny.
Hej,
Lägger till mig själv på listan....
Och JA - nu börjar jag bli nervös.
Och vet ni vad det största "hotet" är?
Att bli sjuk! Näatan allt går att fixa med alvedon osv...men tänk att få magsjuka som härjar.....blähhh
Sara_80 2 december
Örebrobud 2 december
Silvera 16 december
pradagirl 23 december
female81 26 december
Brudivinter 30 december
Neon 2 december
Hur gamla är ni december brudar och var kommer ni ifrån?
Jag är 32, kommer från Borås.
Neon
Jaaa det har jag med funderat ihjäl mig på!! Tänk om man får magsjuka!!! Vad fan gör man då??
Jag är 27 år & bor några mil norr om Örebro.
Brudivinter...
Hörde om någon som sa att det finns nåt "mirakel" medel som stoppar magjsuka. För tänk alla artister osv, de ställer nästan aldrig in om de inte är döds sjuka. Nån gång måste väl de få magsjuka?
Jag frågade faktiskt en dam på apoteket om hon hade några tips, men tyvärr finns ingenting du kan göra åt det!!!!
Fan också! Tänk om......
Örebro! Köpte min brudklänning från en tjej därifrån.
usch jag e också supernervös. massor med fjärilar i magen. känns som det e tusen saker kvar att fixa.
Bor i borlänge sen ett år tillbaka kommer igentligen från borås jag också. är 26 år
fixar till lite :)
Neon 2 december
Sara_80 2 december
Örebrobud 2 december
Silvera 16 december
pradagirl 23 december
female81 26 december
Brudivinter 30 december
hej tjejerna
jag börjar oxå bli grymt nervös och drömmer så konstigt,att blommorna vissnar på en minut, att prästen glömmer ringarna, att min klänning försvinner, massa konstigt,men jag försöker intala mig att det är dags att släppa på planeringen.
Nu har vi bara sångerna kvar att bestämma,vi har fått ett antal sånger att välja på, men ingen känns helt rätt, vi gifter oss i usa och det är väldigt "country inspirerat " men det är väl bara att välja ngt.
Hoppas att det var ok att jag hoppade in här, skänt att få skriva av sig lite, vi gifter oss nämligen i hemlighet, så här ar det enda stället jag kan "prata" om det.
Lycka till alla brudpar, vi har valt den vackraste månaden på året.
pradagirl: klart du får skriva å längta nervöst här tillsammans med oss.
spännande att gifta sig i hemlighet, är det ingen som vet om att ni ska gifta er?
Jag börjar nog bli knäpp snart för nu börjar jag hispa om vädret fast jag sagt till mig själv att det inte spelar någon roll "skäms"
Nån som kan komma med en snörapport....
Jag vill också vara med!
Neon 2 december
Sara_80 2 december
Örebrobud 2 december
Silvera 16 december
pradagirl 23 december
female81 26 december
blivande Lundström 26 december
Brudivinter 30 december
hej Sara_80
nej ingen vet, de tror att vi ska åka på semester på annarhåll, vi har planerat detta sedan i mars, så det har varit ganska jobbigt med alla bortförklaringar och lögner, har kommit på att det är riktigt jobbigt att inte göra bort sig.
Men det har varit väldigt skönt att kunna "umgås" med andra här inne, det har blivit min räddning tror jag, fått så mycket tips och ideer.Hade nog inte rätt ut detta med kläder, blommor,myndigheter utan alla otroligt duktiga och hjälpsamma här inne.