• fröken Inga

Hjälp! Vart hittar jag jättebilliga vinkaraffer

Snälla hjälp! Behöver en massa vinkaraffer till middagen. HIttade en för 39 kr på ikea, men skulle vilja hitta något ännu billigare. Har också letat på jula, rusta, öb, lågprismagasinet...

Behöver typ 25 st. Bor i Örebro. KOmmer dock åka till Göteborg snart och kan nog ta mig till sthlmm om det behövs... Uppskattar alla tips jag kan få!

• Svar på tråden Hjälp! Vart hittar jag jättebilliga vinkaraffer
  • f.d. Svart brud

Måste de vara likadana? En idé kan ju kanske vara annars att besöka myrorna.
    Kan ju vara rätt käckt med udda karaffer...

• fröken Inga

Hm, god ideeé. Det hade jag inte tänkt på. =)
    Tack, tack!

Fler tips?

• Nonika

Vi köpte en del karaffer på Röda korsets affär, men de finaste hittade vi på Ö&B, till det bästa priset. Sen köpte vi 2-3 st på IKEA, men de var ju lite dyrare. Jag tror vi betalade runt 40:-/st för de på Ö&B och de var jättefina.
    Vart bor du? Du kan ju köpa våra annars...

• okt2006

Har du kollat vad det kostar att hyra? Har ingen aning om det är billigare än IKEA:S men det kan ju vara värt att kolla upp.

Annars tycker jag tipset om Myrorna var bra! Kolla runt på lite olika loppisar så kan du säkert hitta för en tia styck! Gör inget alls att de är udda tycker jag!

• fröken Inga

Nonika.
    Jag bor i örebro. Vart bor du? Hur många karaffer har du och hur mycket skulle du vilja ha för dem?

ska kolla upp det där med att hyra också...

• fröken Inga

Tack okt2006, hittade ett företag som hyr ut karaffer för 14 spänn styck...

Svar på tråden Hjälp! Vart hittar jag jättebilliga vinkaraffer