• Pyssetroll

i.d. make up - vilken borste?

Funderar på att köpa i.d. makeup då jag hört så mycket gott om den?! Undrar dock om man behöver en av deras borstar och i så fall vilken man skall välja för att lägga foundationen?

• Svar på tråden i.d. make up - vilken borste?
  • pickolina

Det här med att säljarna tjatar om att man måste anv deras borstar är bara sk*tsnack. Jag föll inte för ID förrän jag bytte ut min ID-borste till min nuvarande smashbox... Mycket lättare att anv och mycket finare resultat.

• tingtingeling

Mmmm... förstår precis. Det blir ett helsikes lass med grejor att beställa! :)

• pickolina

Det är ju oftast så när man börjar med nya grejer... Man vill ju ha ett komplett sortiment på en gång. Men ibland får man tvinga sig att ta det lite pö om pö... :)

• Pyssetroll

Vad är alla det där produkterna? Och behöver man alla? Hur använder man dem i kombination?
    Foundation, MV, CR etc???

• pickolina

Pyssetroll
    Du kan läsa om de olika produkterna på www.hudoteket.se Du hittar dem under "webshop"/"makeup"...

• Pyssetroll

Men hjälp vad många lager och grejer man ska "pensla på". Behöver man alla grejerna varje dag?

• rocketqueen

Jag rekommenderar som sagt främst Smashbox #19, sedan Bobbi Brown och efter det Chanel. ID's egna skulle jag inte rekommendera till min värsta ovän...;):D:D

• vixen not a tramp

Vilken borste tycker ni jag ska ha till clear radiance? Funderar på en puderborste från Guerlain (som jag har) Eller så köper jag en ny, men vilken???
    Tacksam för svar!

• pickolina

Pyssetroll
    Nej man behöver absolut inte ha allt det där... Jag har mineral foundation + mineral veil. Ibland anv jag båda, ibland använder jag bara foundation och ibland bara mineral veil...

• rocketqueen

Mia.Maria! Jag använder Bobbi Browns kabuki till CR, den har jag också till MV. Det allra, allra bästa vore ju om du köpte en Smashboxkabuki till, men det kanske du inte är sugen på?

Svar på tråden i.d. make up - vilken borste?