i.d. make up - vilken borste?
Funderar på att köpa i.d. makeup då jag hört så mycket gott om den?! Undrar dock om man behöver en av deras borstar och i så fall vilken man skall välja för att lägga foundationen?
Funderar på att köpa i.d. makeup då jag hört så mycket gott om den?! Undrar dock om man behöver en av deras borstar och i så fall vilken man skall välja för att lägga foundationen?
Nobody???
Tackar!
Pickolina - du verkar ju ha koll på detta. Vilken borste är BÄST då? Och varför? Har liksom aldrig funderat så mycket över detta med sjäva borsten innan!
Vad är alla det där produkterna? Och behöver man alla? Hur använder man dem i kombination?
Foundation, MV, CR etc???
Men hjälp vad många lager och grejer man ska "pensla på". Behöver man alla grejerna varje dag?
Om jag förstår det hela rätt så är det bra att ha mf och mv och sedan välja om man vill använda en eller båda.
Man bör inte köpa i.d. borste utan en smashbox #19 eller bobbi brown. En borste till varje produkt. Nu till min (förhoppningsvis sista fråga) var hittar jag dessa borstar? I Göteborg eller på nätet? Vad kostar dem?
En fråga till bara (sorry...) ska jag ha en kabukiborste till foundation och en till mv eller skall jag ha någon annan typ av borste till mv? Känns som att jag aldrig användt smink innan hihihi men detta med i.d. är en helt ny värld för mig.
Mia.Maria - hur funkar det när man handlar på ebay? Har aldrig gjort det tidigare (lever kanske kvar lite på 1800-talet).
Hur funkar det med frakt, tull, betalning etc?
Är det enbart auktioner eller är det även "köp direkt" ?