Vad ska ni ha för tansport?
Hej på er!
Sitter & funderar över vad man ska ha för transport medel...
Vad/hur har ni tänkt?
Limousin?
Gammal bil?
Häst & vagn?
Nått annat?
Och hur långt ska ni åka?
Hej på er!
Sitter & funderar över vad man ska ha för transport medel...
Vad/hur har ni tänkt?
Limousin?
Gammal bil?
Häst & vagn?
Nått annat?
Och hur långt ska ni åka?
jeli81
hehe, jo det hade blivit lite jobbigt. Inte för oss, men de som skulle dra. HAHA!
Haha, ja det har du verkligen rätt i!! :D
Men vad skoj med en sån gammal bil!! :)
Nu blir det BÅT!
Spark
(hjul finns vid ev töväder :P )
Kyrka och lokal är ca 300 m i från varandra.
Ingen aning..!! :(
Funderar på häst och släde, men tänk om det är snöstorm?? Inte så roligt..
Vet inte exakt hur långt det är från kyrkan till festlokalen, kanske 2km. Fungerar inte häst och släde så vet jag inte riktigt.. Funderar på skoter :) Min sambo har varit en skoterfantast sedan han var jätteliten men gav upp sin dyra hobby när vi fick barnen.. Så jag funderar på att försöka få hyra en "värstingskoter" som plåster på såren.. Vad tror ni om det? Låter det helt tokigt? :)
vinterbrud -07
klänningen kanske blir lite skrynklig..
annars låter det romantiskt med häst och släde tycker jag..
mary81
Jaa, risken finns nog att den blir det.. Vet öht inte riktigt om det GÅR att sitta på en skoter med en stor klänning.. *S*
Ja, jag vet att jag skrev en Rolls Royce tidigare, men nu vill jag ha en Hummer! Men har världens problem att hitta en. Det finns in Sthlm, men jag bor i Småland o det skulle kosta skjortan o köra ner den hit.
Jag vill såå gärna åka hundspann. Dte ahde varit häftigt. Hur det går med klänningen vet jag inte. Måste kolla det med dem. Blir det inte hundspann så blir det häst och vagn.
Hade tankar på skoter men man luktar så mkt bensin efteråt - tänk på det!
Ja skoteråkning luktar bensin efteråt (i tyget)- så det är lukten och inte åkningen som skulle bli problem (mycket lättara att sitta på skoter änn på häst t.ex. Obs farten bara (om inte slöjan sitter tilräcklig fast...). Jag har bara åkt hundspann en gång, visst var det kul, men jag hade nu gått for skoter (mest for at det är lättara att styra och mindre mas).