Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Cheers:D
Hellu, hellu!!
Hur har helgen varit?
Vilken IDOL-final det var i fredags. Jag satt som klistrad och kunde inte alls bestämma mig för vem som borde vinna. Det hade blivit rätt vilket som. Jag sitter här och lyssnar på hög musik och njuter av ensamheten lite innan det är dags att gå till joppet. Tänkte gå och sola ltie innan med.
jalf
Helgen har varit bra:D satte upp alla stakar och stjärnor och nya gardiner i lördags och husbandet fick hjälpa till och han var bakis:D:D:D då är det roligt att hjälpa till med så sånt:D:D:D eller inte:o
:D
Var på lördagsEM/kväll på 9-års partaj:D min brorsson fyllde år:D....Vet du vad han gjorde:o jag var inne på hans rum och så säger han att han vill visa mig sitt kassaskåp och när han hade öppnat det så hade han en godispåse där i:D då sprang han iväg med påsen och kom tillbaka med en annan:o den lille fräckisen hade smygit ut till köket och bytte ut sin halvfulla påse mot en som var mer fylld:o utan att ngn märkte det så när vi vuxna skulle äta godis så var det den halvfulla påsen som åkte fram på bordet:o den välfyllda var instängd i ett kassaskåp och gissa i vems?:o
:D:D:D:D:D:D:D:D
KUL hade vi allafall:D
RÄTT vann:p hejja Makkan:D:D:D:D:D:D inte alls svårt att välja:D jag röstade 5ggr:D:D husbandet var inte hemma så då hejjade jag på ordentligt:D tror det var mina 5röstningar på Makkan som gjorde att han vann:D
Det var helt rätt att Mackan vann, vi rösatde 2 ggr :D :D
Dallis
Jag vet:D:D:D:Djag röstade 5ggr:D har mailat dig på FL:D
*svishar över och kollar fl* :D
Dallis
Hehehehe:D:D:D:D:D
Börjar jobba kl. 13 och känner inte riktigt för det idag, har sammandragningar och vill helst krypa upp i soffan med en filt och en bra bok/film...
Tur att det är lugnt på jobbet!
Hej hopp!
Jag kollade inte på idol-finalen eftersom jag hade inflyttningsfest. Men jag satte på TVn i rätt tid för att se vem som vann. Jag tycker nog att det var helt rätt, även fast jag nog tycker att Erik var snyggare...
Cheers... vi ska till Goa i en vecka, kanske lite kort, men 2 är för mycket...