• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Hej baberiba

Jag brukar oxå laga lasagne själv...det är gott med både köttfärs i eller vegetarisk:)

Men det borde vara lättare att trycka in konstnärsmatr. i datorn är en 10l målarburk:o
    :D:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Haha ja det har du rätt i, förpackningarna är ju inte lika stora. Försvinner ett tag nu igen, får se om det funkar

• Hej baberiba

Lycka till att trycka in allt i datorn:D:D:D:D:D

• drea

hej hopp!
    Skönt att det snart är helg... Bara denna dag kvar... hjälp vad jag är trött!

Snälla kan inte det komma lite snö snart?

• Hej baberiba

drea

Är du ledig imon:o det är inte jag ska joppa till 12:o men det är helt ok det med:D

• Hej baberiba

Vill oxå ha snö...men bara "lite":D

Den hemlige anmäler sig

Sicka lyxlirare ni e då... är lediga och slutar tidigt kors och tvärs
    En annan får slita ända tills kl 18 varje dag...

• Hej baberiba

Hemlisen

Men så tjänar du bra också;)....
    :D

Har julkaffe imon på joppet vid 15 och konstlotteri, vet inte om jag ska gå:o tänk om man vinner en tavla och så är man inte där och får välja:o då väljer en jobbarpolare en ful en:o
    :D:D kanske bäst att jag går ändå:D men det quligare att träffa en kompis och fika:D

Tjänar bra??? beror på vem man jämför med

Klart du ska gå på julfikat med joppet, inte värt att riskera att nån jobbarkompis väljer nåt fult för visst kommer du vinna, visst?!!

Själv ska jag på firmamiddag imorgon kväll, det blev inget julbord i år (och tack för det) utan vi ska till en restaurang och mumsa

Svar på tråden Oups lite snabb... 6