Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Nixpix,
Jag delammade ett tag med hjälp av en pump men nu får han ersättning, gröt och lite annat smått och gott.
Han är ju stora killen nu!!
Kittydidos
Ahaaaa då fattar jag:p inte lätt att veta när man inte är gravidos utan adoptivos...:D:D:D:D
Skulle inte klara mig utan almenackan jag har i min väska:D:D:D:D den är oersättlig:D
Kittydidos
Säg som det är:o du slutade amma när han började bitas i tuttisarna:D
Stora killar ammar inte:D
Gissa vad min almenacka skulle heta:D
cheers,
du fick det att låta som om jag bara festat i ett sträck sedan jag fick Ludde!
Jag var ute EN gång när min bästa kompis fyllde år och rödvin har vi druckit till maten några gånger...
Något positivt iaf med att inte kunna amma ska man väl ha....
Men han fick ju iaf tuttemjölk i ca två månader men det var inte mycket åt gången....om ni nu är intresserade av mina små gelehallon...
CHeers,
Jo, det var så det var. Han föddes juh med en hel uppsättning tänder så vi tänkte att, va f*n, istället för att bita sönder morsan så kan han väl använda gaddarna till att tugga sin egen mat och så kastade vi fram en stor biffstek till honom!
Kitty
:o:o:o sorry var inte meningen att det skulle låta såååå sorry vännen;) PUSS :p
Var det då när killen friade till dig:D
:D:D:D:D:D ASG*:D gelehallon:D:D:D är det så man kallar dem när man har små:D:D:D vad är små:o har B-kupa....:o är det gelehallon:o
Kitty
Ja det var precis så jag tänkte oxå:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D då slapp du ta fram gelehallonen:D:D:D:D:D
almanckan skulle heta...
"Denna dagbok tillhör Cheers"
nää.... jag vet inte..... "Cheers lilla svarta bok"?
Kitty
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ASG* Cheers lilla svarta bok :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D den var bra:D:D:D:D:D:D:D
Jag kom på: "Cheers 2007"...:o lite tafatt titel men din ide var kul:D:D:D:D
Är för snål för att beställa en:o får väl dras med min gamla :[bruna almenacka:D