• highlight

Highlights bröllop 29 Juli 2006

Vi hade en helt underbar dag på Hällsnäs Herrgard i Mölnlycke med närmaste familj och vanner. Vi hade vigseln utomhus med sjön gröen i bakgrunden och vandrade sedan runt och tog foton med var fotograf Bea. Sedan njöt vi av god mat och kvallen avslutades med dans o fest till 03.00

Ga in på var hemsida och kika på bilder från bröllop och aven från bröllopsresan till Maldiverna.

esmoseley.spaces.live.com/

• Svar på tråden Highlights bröllop 29 Juli 2006
  • lourdes

Jag förstår. Har hon någon websida där man kan se på arbetsprover?

• fiolio

ni var verkligen obeskrivligt vackra! och bröllopsresan såg fantastisk ut. Får man vara nyfiken och fråga vad er resa till maldiverna kostade? Har vi råd så skulle jag vilja åka dit också och bo på liknande vis som ni!

• gräddbakelsen

Oh vad fina bilder och vad underbart romantiskt det såg ut!
    Vi funderar på borgelig vigsel utomhus. Hade ni nån backup plan om det hade regnat?
    Hade ni musik och sång ute och hur blev det i så fall?
    Nyfiken på erfarenhet!

• lourdes

Stort grattis till er båda! Ni var verkligen jättevackra!!

Är ute efter ett par stråkar som kan spela under minglet efter vigseln. Såg att ni hade ett par. Ordnade ni dom själva, eller ingick det i hällsnäs-paketet?

• Jessika2008

Snälla!!!
    Kan någon länka mig till highlights klänning, tycker att den är underbar men kan inte hitta den när jag googlar på "Le spose de gio"

• Gudinnan

Jättefina bilder! Lycka till i framtiden! :)

Är också nyfiken på bröllopsresan. Vad kostade den, var det mycket turister där ni var, hur var vädret, priser där nere osv. Vilket bolag bokade ni med? :)

• mugglesfan

Kul att se hur du såg ut Highlight - vi hängde i samma tråd ett tag (29:e juli-tråden)
    Ni var jättefina! Visst hade vi underbart väder också!!! Vi var några stenkast bort på Råda...

• Meddelande borttaget
  • highlight

fiolio & Gudinnan
    Vi bodde pa en jatte liten o och som agdes av hotellet sa de enda som var dar var gasterna (ca 180 st) och personalen (ca 200 st). Det tog ca 15 min att ga fran ena sidan av on till den andra och on var bara ca 50 m bred och med nastan 400 pers sa sag man bara de andra gasterna under frukost o middag. Det kanndes nastan som vi var de enda gasterna! Nastan alla gaster som var dar, var dar pa honeymoon.
    Ga in och kika pa www.tajhotels.com/Luxury/TAJ%20EXOTICA%20RESORT%20&%20SPA,MALDIVES/default.htm
    Min man bokade allt som en overraskning men jag tror han bokade flyg med Sri Lankan airlines och sen bokade han hotellet direkt via Taj och jag tror att allt gick pa ca £7000 som ar ca 97 000:-, men da sparade vi inte pa nagot och hade harliga behandlingar pa SPA och at massa god mat!

• utvandraren

Er resa såg verkligen underbar ut.... Ganska häftigt att det var fler i personalen än gäster, det försvarar prislappen något! Förstår att du är nöjd med hela "paketet".
    Blev din man glad för sin secret box? Ska bilderna bo i lådan eller på sovrums väggen?

Svar på tråden Highlights bröllop 29 Juli 2006