• highlight

Highlights bröllop 29 Juli 2006

Vi hade en helt underbar dag på Hällsnäs Herrgard i Mölnlycke med närmaste familj och vanner. Vi hade vigseln utomhus med sjön gröen i bakgrunden och vandrade sedan runt och tog foton med var fotograf Bea. Sedan njöt vi av god mat och kvallen avslutades med dans o fest till 03.00

Ga in på var hemsida och kika på bilder från bröllop och aven från bröllopsresan till Maldiverna.

esmoseley.spaces.live.com/

• Svar på tråden Highlights bröllop 29 Juli 2006
  • WimZy

Grattis! Jättefina bilder!
    Vi gifte oss också utomhus, fast hemma i vår trädgård. :)

• -sommarbrud-

Nu äntligen fungerade det.....
    Oj vad vackra Ni var!
    Grattis! Vilken fantastisk klänning du hade och blommorna var sååå fina, ja allt verkade verkligen ordentligt genomtänkt.

Bilderna på bänken och vid vattnet var hur fina som helst!
    Vart gjorde du iordning din frisyr, det var så himla fint!

Min lilla syster skall gifta sig i maj och om jag inte missförstått henne tror jag att hon vill ha något liknande.

Super fint allihop och ett mega grattis till er båda!
  • lourdes

Åh vad vackra ni var!! Och vilka vackra bilder!! Stort grattis!
    Din klänning satt som gjutet på dig ;)

Var det en "kompis-fotograf" som tog bilderna?

• Meddelande borttaget
  • lourdes

Är fotografen en vän då, eller jobbar hon professionellt?

• lourdes

Kanske en dum fråga, men vad är en secret box? Blev lite nyfiken när du skrev att den är så snygg. Hur ser den ut? Har du någon bild?

• utvandraren

Highlight!

Såg en annan modell av Le Spose Di Gio i Brides... Klänningarna ser så himla bekväma ut! Är de det? Och vilket material är de sydda i?

Vår planering har dessvärre stagnerat lite, beroende på min något ointresserade m2b. Han har allt för många järn i elden just nu för att ens tänka på giftemål... Senaste idéen är dock Toscana, har hittat fabulösa lokaler... September 07, står fortfarande fast!

• highlight

lourdes
    Bea ar en proffesionell fotograf som bor i GBG och vi kande henne inte innan brollopet!

jamie1
    Vill tyvarr inte lagga ut nagra secret box bilder pa natet eftersom de ar bilder pa mig i sexiga(inte porriga) underklader som jag gav i ett album till min man som morgongava!

utvandraren
    Min klanning var super bekvam! Den var mest sydd av organsa o siden och det kanndes halt allvarligt som att ha pa sig en pyamas. Det var till och med stretch runt livet sa jag kunde sitta bekvamt och ata utan problem!

Svar på tråden Highlights bröllop 29 Juli 2006