• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • anne på grönkulla

Absolut, de är super! Jag brukar bara ge till organisationer vars arbete jag känner till. När morfar gick bort hade vi bidrag till Läkare utan gränser som ett alternativ till blommor faktiskt. För pappa, som hade lungcancer, blev ju cancerfonden det naturliga valet.

• anne på grönkulla

Och jag har - iallafall just nu - bättre råd med pengar än tid. Så då väljer jag att betala framför eget engagemang - jag önskar jag kunde göra nåt mer praktiskt också.

• Hilde

Ja, jag gillar att de är mer långsiktiga och så verkar de inte dra iväg till hett bevakade områden bara för att uppmärksammas.

• janos

Hoppas att du får det trevligt med maken, apg

*viskar* Rystall, jag håller tummarna för er *viskar*

Hilde, jag förstår, men fortfarande så beundrar jag er att ni ställer upp. *ställer mig i kön efter mc* ;)

Hilde, vilken toppen julklapp

Anne, det är väl inte fel att skänka pengar, så att dom som har tid/lust/ord/engagemang kan göra något. Vi brukar oxå skänka pengar

• janos

Nu ska maken och jag åka till kompisar och äta kinamat och umgås. Dock är jag lite väl trött, för att se fram emot det. Hård dag på jobbet idag. Tänk att folk äter så mycket mat *pustar ut innan jag drar på mig fest-blåsan*

• janos

Godmorgon!

Janos är inte på humör idag Vaaaaaarför ser det alltid ut så här??? Alltid rörigt och stökigt här hemma??? Är så less. Varför ser inte karlar sånt?

• Fru Cinderella

janos

För jag tror att de har någon slags icke-stökigt-radar där allt är ängar och gröna skogar. Verklighetsflykt kallas det

• janos

Aha, är det så det är!?!? Vart skaffar man en sån? Är i allvarligt behov av en sån

• janos

*bläddrar igen alla j*vla reklam för att se om janos kan hitta en radar på rea innan jul*

• Fru Cinderella

Jag tror tyvärr att den ligger inbyggd.. precis som vi kvinnor har en för-i-helvete-vad-stökigt-det-är-o-det-är-hans-fel-radar

Svar på tråden Äntligen fredag del 7