• Kerin

Tips på sambopresent???

Vad är de för typ av personer? Gillar de något speciellt?

Annars är det väl trevligt med något som de kan göra hemma tillsammans. Chokladfondue med goda italienska biscotti till exempel.

• Kerin

Krukväxt funkar ju alltid, men är liksom standardpresent 1 B (1 A är en flaska vin)...

• Kerin

Chokladfondue skrev jag ju!

Någon erotisk massageolja kanske?

Eftersom du inte känner dem så väl är det ju svårt med saker... kanske kan man hitta något roligt på typ Designtorget, typ praktiska grejer som diskborste, disktrasa eller så.

• Kerin

Jag köpte i present på NK för ett tag sedan (och till oss själva också ), det var en liten kruka med chokladfondue som man värmde i mikron. Jättesöt, med fransk text på. Fanns i olika smaker och var TOKGOD! Kostade en dryg hundring.

• Kerin

På NK i Göteborg står chokladfonduerna till höger, liksom bakom trappan när man går ner i delikatessavdelningen!

• Kerin

Mmmm, LUSH! Men det är lite mer en tjejgrej, eller? Min man hade inte blivit tokigt glad för lite tvål

• Kerin

Gud en sån tråkmåns. Om man inte unnar sig choklad, vad finns då kvar i livet?

Vi fick en bok Du & Jag i bröllopspresent, den kanske kan vara något? Man fyller i från var sitt håll en massa roliga grejer om varandra och förhållandet och så jämför man sen. Från Designtorget tror jag.

• Kerin

Ett tag köpte jag alltid en fin förvaringsburk till förbrukningsvara, och så själva varan. Typ, en snygg spaghettiburk med spaghetti i. En annan favorit var Digestivekexburken med kex i.

• Kerin

Man ska typ ha i färska örter och grejer och så skaka och så blir det som typ dressing? Väldigt hypad grej just nu! Vi köpte den till kompisar, tillsammans med små burkar som man vattnar och så växer det kryddörter i. Finns i typ alla köksbutiker.

• Kerin

Finns garanterat på typ NK, Åhléns, Josephsons, Verner & Verner... Kul att kombinera med lite kryddor som sagt.

• Kerin

Fast kanske inte så roligt med whiskyglas heller om kvinnan inte gillar whisky...

Ska försöka komma på något nytt för ladymarmelade att inhandla till sig själv

Svar på tråden Tips på sambopresent???