• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

asch då! men helikoptern då, den du brukar flyga runt i?

och stl 46 det funkar, ska ju vara oversize numera

• viktualia

fniss.. men den ska sitta tight.. ha ha... och du hör ju inte till flodhästklubben JÖ

• mary81

ja men problemet är att jag slutar 17, festen börjar 18,45 och däremellan tänkte jag åka hem till en kompis och hinka en pava vin MÅSTE! va f*n!

• Snart så....

Majsan, fram med sprayburken??

• viktualia

vad är det för färg på det du tänkte ha då? och vilken modell?

kan du inte kuta in nånstans och köpa en blå sjal?!? Indiska har väl sånt tex!

• viktualia

*hoppistuds*

min ingifta morbror som är en j-l på att fotografera ska skicka över sina bilder från vårt bröllop. NAJS... vill ha bilder med bättre kvalitet NU! (Pappas och svärmors bilder är en katastrof fotografiskt sett) Och detta handlar om bilder från festen i första hand!

*glad*

• mary81

Snartis- japp sprayburken är packad och kompisen jag ska till har en superbra locktång... jag kommer satsa på volym *tänk tina turner*
    haha

Vicken- jag har tänkt att ha mörka jeans.. och just nu i skrivande stund kommer jag på att jag ska ha ett par beiga mockastövlar med en BLÅ rand upptill och sen en beige linne med blommor på.

Usch vad den klädseln lät konstig och ful, men linnet är silkigt fint tyg med fina detaljer och skorna är av den coola typen som är finare live än vad det låter

ehhhh fattar ni nåt av det där? men visst kan den blå randen stå för det blå..

• Telemarkgrrl

Majs och FruLlan - ni är f*n i mig musikaliska genier. Jag har aldrig skrattat så mycket på jobbet tror jag som åt era små visor!

• viktualia

Vicken.. näe NU får jag nog säga STOPP..... ALLTSÅ:.. det rimmar ju på PICKEN och jag är inte nån pick... så det så!

men jag tror fortfarande på min idé om blå sjal...

• mary81

nu går jag på lunch men när jag kommer tillbaks tycker jag vi drar igång festen på RIKTIGT

puss så länge (höll på att skriva piss så länge haha tänkte väl på dig Frullis)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......