• MarSon

Schalins?

Vi har (nästen9 bestämt oss för Schalins. Någon som har någon uppfattning om dessa ringar?

• Svar på tråden Schalins?
  • busgumman

Jag har en Schalins ring och det är inge fel på den
    Har haft den sen 10 juni på mig hela tiden vad jag än har gjort och den är lika fin för det.

• Jädissen

Har oxå en ring från dom och är jätte nöjd
    Har fått mycket beröm för den oxå

• Lins

Jag har en bred slät guldring från Schalins. Har haft den i snart ett år. Är super-nöjd!!

• beautiful-bride

Jag har schalinsring, en 5mm bred slät förlovningsring, helt vanlig. Den har suttit på mitt finger i 6 år.....ja, jag vet, han har tagit väldans lång tid på sig att fria..., den är förstås lite repig och inte fullt så glansig som den en gång var men tills den får sällskap på fingret så får man väl putsa upp den lite! Helt nöjd med kvalitén.

• martinsson2be

Jag har Schalins både som förlovningsring och vigselring. Supernöjd med båda!

• jalf

Våra förlovningsringar är från Schalins (fast det visste jag inte förrän nu ) Och min vigselring är också från Schalins. Rocky Mountain 1,00c www.schalins.se/show_serie.asp

De håller hög klass på ringar har jag förstått.

• Elou

Hej
    Jag har både förlovningsring och vigselring från Schalins och är helnöjd! Får mycket beröm för dem båda två och de viker av från mängden och syns!

• Stefans fästmö

Vi är oxå mycket nöjda med våra Schalinsringar! :D Välj du dem! :D

• Fru Abramsson

Hej!
    HAr oxå schalins. Båda ringarna + hans.
    Vi köpte på www.hellkes.se
    de är billigare än en butik.

• Tommys Jenny

Tänk bara på vilken tjocklek ni kommer att vilja ha på vigselringarna. schalins är inte så tjocka så om ni vill ha handgjorda ringar sedan så blir det en stor skillnad. Smederna brukar hålla sig runt 2,2mm tjocklek.
    Och japp det är dags att tänka på vad man vill ha senare så de passar ihop.
    Lycka till!!

Svar på tråden Schalins?