• Botan

Var friade han/hon till er?

Hej

Jag är lite nyfiken och undrar var han/hon friade till er? Jag menar var det på en strand i söderhavet eller något annat ställe? Jag och min pojkvän skal åka till Maldiverna i vinter så jag HOPPAS att han friar till mig där!!

• Svar på tråden Var friade han/hon till er?
  • Brud 2008

Hemma hos mina föräldrar i mitt gamla sovrum, inte så spännande kanske :)

• Nyckelpigan

På Yasuragi Hasseludden. Ute under stjärnorna gick han ner på knä...

• Hur gör du...

Jag friade..hemma vid middagsbordet :)

• fruWiklund

ute på krogen, mitt i natten när alla våra vänner var med. han gick ner på knä och sa de ljuvaste ord. inte ett öga var torrt.

• Top secret bride

Vi satt och pratade om lite allt möjligt i hemma soffan en söndagkväll nu i augusti. Lite om lägenheten, semester, mitt nya jobb, hans nya jobb - och vips så hade vi bestämt oss för att gifta oss!
    Vi tittade lite förvånat på varandra och sen brast vi ut i skratt.
    Fram med vinflaska och sen hade vi kramkalas i soffan. Skitmysigt!

Vi var helt överens om att gifta oss i hemlighet så vi har inga förlovningsringar på fingrarna.
    Men oj så skoj vi har!

• Rosenhaga

Han friade vid frukostbordet på min födelsedag.

• Lilla Li

Han hade tänkt fria på vår semester i sommar. Vi tältade längs med västkusten. Tillfället infann sig aldrig riktigt då, men han passade på att fråga min föräldrar om lov när vi hälsade på dem i Göteborg. :) Sen när vi kommit hem från semestern så friade han hemma i soffan efter en romantiskt stund. ;)

• mrsEvans

Strandkanten i West palm beach, Florida. Mycket romantiskt...

• jellybaby

Hemma i soffan.. han gick ner på knä. Det roliga var att min syster m. fästman förlovat sig 2 dagar innan i Spanien och inte sagt nåt.. sen satte vi ut annons i tidningen där det stod deras namn + förlovade under en filt i Madrid, och våra namn under och "i en soffa i Ösmo" haha.. exotiskt.. humor e viktigt! :D

Svar på tråden Var friade han/hon till er?