• Eizpeiz

Piercing (intim och navel?)

Har gått å funderat på att pierca mej i naveln (även funderingar på piercing "där nere"). Är det någon som kan tipsa mig om ett bra ställe att göra det på i Göteborg? Skulle även bli tacksam om tips på efteråt, hur man håller rent mm. OM man nu skulle göra en "där nere" hur håller man det hygieniskt rent? Tar det lång tid innan det läker?
    Mvh

• Svar på tråden Piercing (intim och navel?)
  • Eizpeiz

Ja jag kände mej trygg och han som gjorde den var super trevlig. Kommer inte ihåg namnet, men iaf. =)

• Meddelande borttaget
  • morgondagg

Jag har funderat på att skaffa en ring i klit*oris kappan. Någon som har gjort det? Gör det ont? Hur känns det om man typ cyklar? Jag har en idé om att den kanske trycker lite då. Tänk om man blir lite väl glad varje gång man cyklar! Så jobbigt. Eller skönt kanske.

• Eizpeiz

"Morgondagg"
    Jag gjorde en i kappan igår, det kändes ungefär som ett getingstick.... men jag kan ju inte uttala mej hur det känns med cykling, men kanske nån annan som kan tipsa om det? Mvh E

• Åre bruden 07

det känns ingenting när man cyklar, cyklar typ varje dag och rider 3-4 gånger i veckan. Dock ska man helst inte cykla allt för mycket innan det är helt läkt.

• morgondagg

Så bra! Nu blev jag sugen på att springa iväg dit redan i morgon. Men lugn, det ska jag inte.
    Så den är inte ivägen. Men hur känns det när den läker? Skaver det, måste man skippa nån sorts byxor ett tag eller nåt sånt? Tänkte mest på jobbet. Att man precis har piercat muttan är väl inte nåt man vill skrika ut över en arbetsplats full av män.

• Åre bruden 07

Jag kunde inte ha jeans efter ja piercat ena läppen... så när ja pierca andra så körde jag på mjukisbyxor i typ 3 veckor

• Kärleksfeber

Gud, jag fattar bara inte hur man vågar!!! Skulle aldrig i mitt liv våga göra något sånt där. Funderar just på hur fräscht det är, går det att hålla riktigt rent?

• morgondagg

Aha... Jag som jobbar i typ blåkläder. Nu sitter de visserligen inte tajt men jag ska kanske försöka tajma det men en lugnare period i jobbet. Jag får väl ge mig det i julklapp istället.

• Eizpeiz

På mitt jobb är det dresscode business, så det är kostym/dräkt som gäller... Kör på kjol och lite lösare byxa! Men den känns inte speciellt mycke, mer när man går... Tycker den är såå cool...

• Swing

Det känns alltså mer när man har 6 om man har en piercing 'där nere' i 'kappan'!? Gäller det mest stavar, eller även ring?

• linza

Kärleksfeber

Det är inga som helst problem att hålla rent! =)

Swing

Mmmmm, det gör det =) Har själv en stav

Morgondagg

Jag väntade några veckor med att cykla och har inte haft några problem med det, dock sitter jag lite annorlunda i sadlen när jag rider nu, lite längre bak. Cykla är tom lite trevligt nu för tiden ;)

Jag kunde inte längre använda några av de boxertrosor jag har som har söm i mitten för staven fastnade hela tiden, för tighta byxor är oxå lite besvärligt, men vill man vara fin så får man lida pin *ler*

I två veckor får du nog räkna med att inte kunna sitta bekvämt med benen i kors, jag hade även lite svårt för att sova på sidan, men att pierca öronen var bra mycket besvärligare!!!!

Svar på tråden Piercing (intim och navel?)