• Eizpeiz

Piercing (intim och navel?)

Har gått å funderat på att pierca mej i naveln (även funderingar på piercing "där nere"). Är det någon som kan tipsa mig om ett bra ställe att göra det på i Göteborg? Skulle även bli tacksam om tips på efteråt, hur man håller rent mm. OM man nu skulle göra en "där nere" hur håller man det hygieniskt rent? Tar det lång tid innan det läker?
    Mvh

• Svar på tråden Piercing (intim och navel?)
  • linza

Eizpeiz

Har du bestämmt dig för en vertikal eller horisontell? Har själv en vertikal och är jätte-stolt över den! =)

Min läkte snabbt och utan så värst mycket problem. Valde tyvärr inte den bästa piercaren och han satte i en rak stav som var 18mm, den jag har nu är böjd och bara 8mm (!)

Har du några specifika frågor om intimpiercingar så fråga på, jag läste på mycket nogrannt innan jag gjorde min.

Välkommen till gänget *ler*

• fiolio

jag funderar också på en intim-piercing. Tycker det verkar vara väldigt sexigt!
    Men har inte läst på någonting på ämnet.
    Så jag har väldigt grundläggande frågor. Vad finns det för alternativ på hur man fäster staven? Vad kostar det? Och gör det fruktansvärt ont?

Tacksam för alla svar jag kan få!

• Meddelande borttaget
  • Eizpeiz

Linza

Jag har inte bestämt mej, men jag är lite fyllig så en "längsgående" verkar vara det rätta. Vill helst ha en ring, funkar det? Min största oro är väl hygienen, att det ska bli infekterat osv. Vill veta allt, mejla mej gärna sl3ekem@chl.chalmers.se,
    mvh

• linza

fiolio

skrev ett långt svar till dig innan idag och fick ett meddelande om att den stoppats i BTs filter och att den skulle kollas manuellt innan den läggs ut i forumet. Jag måste ha använt mig av olämpliga ord *skrattar*, men det måste man ju för att förklara placeringar av smycken. Nåja, hoppas på att den godkänns snart annars får jag skriva en censurerad version *ler*

• Eizpeiz

NU sitter den där =)

TRIBE är grymma, kommer inte ihåg namnet på killen som gjorde den, men han var riktigt trevlig och proffisionell, sååå nöjd. Gjorde lite småont, men det var det värt.

;o)

• linza

Eizpeiz

Grattis!!!! Välkommen till gänget ;)
    Vilken typ blev den?

Kram

• Eizpeiz

Det blev en vertikal, ganska mörk ring.... ÄR sååå nöjd... (Själva sticket gjorde rätt ont ändå, men tror det var för att han torkade så torrt och att han kom åt själva "kompisen")

• Åre bruden 07

Här är en som har intim piercingar och piercingar lite överallt. Har närmre bestämt 7 st varav alla är väl döljda för allmänheten.

Jag tyckte inte det gjorde ont o känslan efteråt när man har sex går inte att beskriva Vad som är viktigt att tänka på är att inte ha 6 på ett par v efter piercingen. O gör den efter du haft mens (läkningen kan dröja om man har mens el får det dagen efter)

• Lilla Li

Eizpeiz:

Jag instämmer med InaHjärtarAdam. Jag gjorde min navelpiercing på Tribe, hos Ola tror jag det var. Helt otroligt schyssta människor som kan svara på alla dina frågor.

Min navelpiercing bytte jag dock aldrig till en kortare stav så den är numera utväxt... :) Har ett sött litet ärr högst upp i naveln som jag bara älskar! :D

Svar på tråden Piercing (intim och navel?)