• soomzy

Sperma

Jag undrar om man kan vara allergisk mot killens sperma. Varje gång vi har sex så svider det om han kommer i mig men inte annars.. vad beror det på och vad kan jag göra?

• Svar på tråden Sperma
  • Lena+Mattias=sant

pickolina: vad min pojkvän äter påvverkar iaf hans sperma. Mycket apelsinjuice och det smakar beskare...

• Rugbytjej

Jag tror också att kosten påverkar sperman. Min killes sperma smakade socker häromdagen! Jättekonstigt och lite lustigt. Han hade dock inte ätit mer socker än vanligt, hmmm, men jag tror som sagt att kosten påverkar.

• Nilo

Är du allergisk mot något?

Eftersom man är känsligare i underlivet så är man mer mottaglig för allergier där. Har du t.ex. nötallergi och killen just tryckt i sig en påse jordnötter så är risken stor att du får en reaktion av hans sperma. Beror så klart på HUR allergisk man är, men som någon tidigare sagt, det kan både smaka och se annorlunda ut beroende på vad han ätit.

• soomzy

nej är inte allergisk mot nåt annat än pälsdjur och det hoppas jag inte att han har käkat iaf.
    Han är dock inte alls noga med sin kost alls.. käkar mycket skit och så..

• silvera

Min M2B undviker kaffe, ifall han vill ha sin kãra leksak i min mun... sà visst ãr det skillnad pà vad killar ãter! Fast jag tycker att juice ger en sõtare smak, inte beskare...men alla mãnniskor ãr ju olika, och vad ãr det som sãger att alla har samma smakupplevlser?

• pumpa

För ett halvår sedan eller nåt skapade jag en liknande tråd som berörde smaken på sperma. Vilket jävla liv det blev. Då blev man kallad det ena efter det andra. Men nu går det visst bra....

Hur som helst såg jag ett program där en läkare garanterae att det inte fanns nånting som kunde ändra smaken.

Jag vet inte -har aldrig smakat min egen säd så ofta att jag kan jämföra. Men jag har hört att ananasjuice ska ge det minder vedervärdig smak. Se är väl det som med allt annat -smaken är som baken. vissa gillar det andra kräks av det..

• pickolina

pumpa
    Haha... Visst e det kul?! ;)
    Ja jag har oxå både läst och hört att sperman inte ska kunna påverkas av maten men att smaken kan variera ändå, av helt andra orsaker...... Hur som helst, så tycker jag mest att det är olika från person tll person.

• pickolina

pumpa
    Det kanske inte var ämnet som gjorde att din tråd blev borttagen dock... Denna tråd har ju varit mer saklig än din var... *ler* Dessutom har vi inte sett om denna blir borttagen heller, din låg ju ändå kvar ett tag innan den blev borttagen... ;)

• pumpa

Pickolina:

Jo, det stämmer väl kanske att min tråd hade en annan "vinkling". *harkel* Denna handlar ju faktiskt om en allergisk reaktion.

• pickolina

pumpa
    Joo..och vi diskuteade lite mer sakligt om hur det smakar och var man föredrar att få det och lite sånt, om jag inte minns helt fel... *ler*

Svar på tråden Sperma