Sperma
Låt honom inte komma i dig! ;)
Å om ni absolut måste köra så, så kissa ut så mycket du kan direkt efter..duscha och smörj dig... Borde i alla fall lindra lite...
Låt honom inte komma i dig! ;)
Å om ni absolut måste köra så, så kissa ut så mycket du kan direkt efter..duscha och smörj dig... Borde i alla fall lindra lite...
Vad tvättar du dig med och vad smörjer du dig med???
Man kan säkert vara allergisk mot sperma... Om jag får på kroppen och inte torkar av ordentligt direkt så får jag utslag...
Jag kanske oxå skulle reagera om killen kom i mig, vet inte...har inte hänt så många gånger under de år jag haft sex... *asg*
Under de 10år jag varit sexuellt aktiv så har jag haft både one-night-stands, korta romanser och längre förhållanden... Alla killar har föredragit att inte komma i och eftersom jag är lika dan så har det passat perfekt... Kan nog nästan räkna gångerna på en hand, eller i alla fall två.. *s*
Lena+Mattias=sant
Råder delade meningar om det.. Vissa säger att mannen kan påverka sperman, så som smak osv..medan andra säger tvärtom...
...Men kan ju alltid vara värt ett försök i alla fall...för vem vet vilken av dessa teorier som stämmer... ;) :D
pumpa
Haha... Visst e det kul?! ;)
Ja jag har oxå både läst och hört att sperman inte ska kunna påverkas av maten men att smaken kan variera ändå, av helt andra orsaker...... Hur som helst, så tycker jag mest att det är olika från person tll person.
pumpa
Det kanske inte var ämnet som gjorde att din tråd blev borttagen dock... Denna tråd har ju varit mer saklig än din var... *ler* Dessutom har vi inte sett om denna blir borttagen heller, din låg ju ändå kvar ett tag innan den blev borttagen... ;)
pumpa
Joo..och vi diskuteade lite mer sakligt om hur det smakar och var man föredrar att få det och lite sånt, om jag inte minns helt fel... *ler*
pumpa
NÄÄÄÄ, nu skrev jag fel...mindre sakligt... Lite grövre helt enkelt! :D
miss Nina
"Frätande" är det inte... Men att få det i ögat är inte så skönt nej, men det mesta är oskönt att få i ögonen... ;) Jag måste även snabba mig att tvätta av huden efteråt, för annars får jag utslag... Så visst kan man reagera mot det, absolut! Allergi, njae..kanske..men att reagera kan man göra...