• snuvan

Hysterisk yrsel! Jag har beställt ringar för 18 000!!!

Eh heh he he.
    Vet inte om jag ska vara så där hysteriskt lycklig som jag känner mig, eller sjuk av ångest över hur mycket pengar jag just beställt ringar för!!!

18 500 kr!!! Vi som sparar och sparar och vänder på varje korvöre. Och så går jag och beställer ringar för en månadslön. Bara till mig!!! Fast de är de finaste ringar jag NÅGONSIN sett!

Hur tänker ni när det gäller ringarna? prioriterar ni bort dem, eller är det viktigt att det blir helt rätt? Hur mycket får ringen kosta för dig?

• Svar på tråden Hysterisk yrsel! Jag har beställt ringar för 18 000!!!
  • lingonben

För oss gick personlig känsla före lyx. Valde och valde och det var vackra stenar hit och dit, men tillslut så kände jag helt enkelt för att bara ta en enkel- precis lika dan som förlovningsringen, utan krusiduller, men med min m2b´s namn ingraverat på utsidan av ringen.

• Sanasol

GRATTIS till att ha hittat drömringarna och faktiskt kunnat köpa dem!

Visst är det mycket pengar, men du ska bära dem för resten av livet får vi hoppas och vad är det per dag?

Betalade en hel del för mina ringar jag med, dock så har jag insett att jag fick ett kanonpris på dem faktiskt i jämförelse med andra smeder som kunde tillverkat motsvarande.
  • lingonben

Hi hi, berättade för min kille igår att det finns dem som köper vigselringar för 18 000:- (inte som en hint utan bara ett konstaterande). Han log och behövde inte säga mer- jag visste precis vad han menade... Jag skulle råka lägga bort denna 18 000:- typ överallt, och hu hemska tanke.

• Meddelande borttaget
  • Eden-06

Snuvan: Verkar som om du fått de ringarna du vill ha. Grattis

Sammalagt 1 ct för 18000 kr verkar vara ett riktigt bra pris. Nyfiken på hur många och hur stora dina stenar blir. Själv har jag 1,11 ct fördelat på 15 stenar.

• mrs_tina

Snuvan> Dina ringar låter super fina, du har inga bilder eller nått på hur dom ungefär kommer se ut?

• Champis_Sanna

hur får ni råd? finns det pengar kvar att gifta sig för??

• mw1

Hej det låte ju jätte kul och dyrt för dig och din blivande.. men verkligen grattis till att du köpte något som du ville ha.. Själv hittade jag min ring på rea eller klubbmedlems pris så med gravering och ring för mig gick det på 2400:- och det är helt okej tycker jag. Min blivande och jag har bestämt oss för att kunna leva efer bröllopet oxå men det betyder inte att vi kommer snåla. Men jag är nöjd med min ring. Den ska ju fungera i vardagen oxå...

• WomanOnTop

Jag har hittat mina ringar. Men enda problemet är att de kostar 49.500:- Hoppas man kan ta d på avbetalning..

• tågjäntan

Vi prioriterade inte dyra ringar. Vi hade som budget för den ca 5000:-. SEdan hade jag väldigt svårt att välja, så till slut blev det en för 1000:- mer.
    Annars kan jag personligen känna att jag skulle vara nervös och gå omkring och bära på en väldigt dyr ring . Har haft mardrömmar om att jag tappar ringarna och inte hittar dem...

Svar på tråden Hysterisk yrsel! Jag har beställt ringar för 18 000!!!