• snuvan

Hysterisk yrsel! Jag har beställt ringar för 18 000!!!

Eh heh he he.
    Vet inte om jag ska vara så där hysteriskt lycklig som jag känner mig, eller sjuk av ångest över hur mycket pengar jag just beställt ringar för!!!

18 500 kr!!! Vi som sparar och sparar och vänder på varje korvöre. Och så går jag och beställer ringar för en månadslön. Bara till mig!!! Fast de är de finaste ringar jag NÅGONSIN sett!

Hur tänker ni när det gäller ringarna? prioriterar ni bort dem, eller är det viktigt att det blir helt rätt? Hur mycket får ringen kosta för dig?

• Svar på tråden Hysterisk yrsel! Jag har beställt ringar för 18 000!!!
  • 26maj2007

lillepuh

vad har du för stenar i din ring?

bliev nyfiken då du skriver att det inte är diamanter.

briljant är en slipning.

• lillepuh

enghav kuvic sikus nåt sånt

• 26maj2007

är det någon ny sten? har aldrig hört talas om.

• Fjällbröllop

Du måste väl ändå mena cubic zircon?!

• 26maj2007

aha, bara jag som inte fatta att det var det.

• Fjällbröllop

Vet du vad... jag börja undra när jag läste det - och tänkte "vad kan hon mena att det är för slags stenar?" Kände på orden i munnen och insåg att det nog var cubic zircon som du valt till din ring

• snuvan

Jag har kommit på vad jag ska göra med förlovningsringen nu! Om vi får en dotter någon gång, så ska hon få ringen i tex. 15-årspresent. Kanske omgjord med liten sten i?

Nu har jag smält priset något... Känns mest bra nu faktiskt. om jag köpt ringarna i affär så hade de gått på ca 22 000, fast då hade det bara varit hälften så mycket diamanter... Så egentligen TJÄNAR jag ju pengar nu, eller hur tjejer ;)

• Duchess

Personligen tycker jag att det viktigaste när det gäller ringar är tre saker:

Att man verkligen har en ring man trivs med.

Att den ryms inom den bröllopsbudget man gjort upp.

Att man hittar en bra karl att parkera den andra ringen på. :D

• sexydoktor

jag har hittat min ring. dock kostar den bara hör o häpna 1809:-
    jag vill inte lägga ner hella min budget på en ring, men jag vill samtidigt ha en jag tycker om o där är små stenar nersänkt i guldet. super duper nöjd *ler*

• sara -81

Kan nån förklara för mig, ska jag inte ha kvar min förlovningsring när vi gifter oss eller hur funkar det? Borde man kanske ha kollat vigselring när man köpte förlovningsring så att det finns nån som passar eller??

Svar på tråden Hysterisk yrsel! Jag har beställt ringar för 18 000!!!