• Svar på tråden Juli 2007, om det är DÅ det smäller! # 2
  • TheBride

Demilo/ vi tänker skicka ut inbjudningarna tidigt, redan i januari. Detta därför att många av våra vänner har jobb där ledighet måste planeras in långt i förväg, och även för att vi gifter oss på en populär ort och ett populärt datum. Jag har redan rått vissa av de helt säkra gästerna att boka rum, och det börjar redan fyllas upp på hotellen.

• Dalabrud-07

Hej tjejer
    Var ett tag sedan jag kikade in här, men planeringen är i full gång.
    Håller som bäst på att finslipa lite på budgeten, håller på att bli tokig, vet inte vart jag ska skära ner någonstans....

• Kakan2007

Lyckliga dig Trollungen! Hoppas det gick bra, Ullared är alltid kul!!!!

• Anfi

hej! Tänkte sätta in mig i detta forum. Den 21.a Juli smäller det! Långt kvar men ååå så roligt att planera! Människor tycker vi är så tidiga i planeringen men jag tror desto tidigare planering desto mer får du verkligen det bröllopet du ville ha i dina drömmar :D

• Gabbies

nu e de ju inte alls tidigt att börja palnera.. bara 10 månader kvar ju..

• I&N

Save the date-tjejer:

Vad skriver ni på dessa? Skriver ni att det är bröllop som stundar eller vad står det? HUr formulerar ni er? Eller står det helt enkelt bara "spara detta datum" och era namn elr? Man vill väl inte skriva att det är bröllop, det föregår ju som inbjudningskorten då eller?

Kände inte till denna grej innan men jag tycker att det verkar jättesmart så att ingen bokar upp sig på annat eller att långväga gäster kan börja budgetera för resan. Speciellt om man gifter sig under semestertider måste detta vara smart att skicka ut.

• 7804

Jag skrev God Jul och Gott nytt år.. och så en annan liten grej [för framsidan av vykort] och .. vill vill gärna att du skriver in "Bröllopsfest" den 28:e juli i årets nya kalender. Inbjudan följer. [på baksidan]

• catte

Hej hej, en till som ska slå till i Juli-07!! Vilka datum har ni alla som hänger här inne? Vad har ni gjort för planer? KRAM catte

• Gabbies

detta va den nyaste listan jag hittade några sidor bakåt..

0707?? Cinderella (Visingsö
    070707 pling_79 (Skåne)
    070707 TheBride
    070707 Brooklyn
    070707 leni68
    070707 carina6
    070707 sexydoktor
    070707 Dalabrud-07
    070707 Joyla
    070707 Kia70
    070714 Gabbies
    070714 LidaM