Juli 2007, om det är DÅ det smäller! # 2
Välkomna alla Juli 2007 brudar!
Vår gamla tråd har snart nått sin pensionsålder och jag startar därför en ny..
Den förra: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1692685.html
Välkomna alla Juli 2007 brudar!
Vår gamla tråd har snart nått sin pensionsålder och jag startar därför en ny..
Den förra: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1692685.html
vi ska skicka ut våra save them date magneter i december tänkte vi.. sen skickar vi inbjudningarna i slutet av mars..
Gabbie
Dum fråga men vad är "save them date" ?
/Kia
menade såkalrt save the date
åh jag kan visst inte skriva alls idag..
Save the dates.. är kort som man skickar ut ganska lång tid innan bröllopet för att be gästen reservera sitt bröllopsdatum i sin kalender. På så sätt vet gästerna kanske redan 8 månader innan ett bröllop att de är bortbjudna.. men får själva inbjudan först ett par månader innan själva bröllop.et
Gabbies
Var har du fått tag i dessa magneter och är de dyra?
köpte dom via vistaprint.se och nej de är inte alls dyra.. man får 25 st gratis som ny kund så både jag o sambon signade upp oss, han med sin adress till jobbet så då fick vi 50 st, betalade bara typ 70 kr i frakt o moms. Kolla in den sidan, den är toppen!
Gabbies:
Hade de någon färdig mall för "save the date"-magneter eller designade ni egna? Har ni fått era?
Sidan låter onekligen intressant...
vi tog en magnet som dom har färdig med en ros på men valde egna färger.. tyckte inte att det behövde vara mer komplicerat än så.. vi har fått dom första vi beställde, sedan bytte vi datum och väntar nu på den andra omgången..
Jaha, då var det helg igen OCH våran dator är ännu ej lagad. Gööör sur!!!
Men i natt klockan 3 kliver jag och min sambo upp för att åka till Ullared,JIPPI!!
Kommer att bränna 6000:- lätt :).
Ha en skön helg alla brudar.