• lourdes

12 maj 2007

Nu har vi äntligen satt ett datum. 12 maj 2007. Längtar så!!!

Vi har bokat kyrka, preliminär bokat lokal och, det bästa av allt, bokat en av stans bästa kockar. Han är egentligen uppbokad fram till maj 2008, men eftersom det är en god vän till min syster så ställer han upp.

Är det någon annan som gifter sig det här datumet? Och i sådana fall; hur långt har ni kommit i planeringen?

• Svar på tråden 12 maj 2007
  • Moa Malviker

Ojdå såg precis att det fanns en länk till den tråden i dte här forumet, sorry!

• Amaya

puffar lite för att andra 12 maj brudar ska hitta hit

• söta_bruden

Här har ni en till 12 Maj!

• Amaya

söta_bruden:
    Vad kul! Hur långt har ni kommit i planeringen?

• Amaya

Idag har jag bokat tid för tårtprovning! Ska bli så himla kul att prata och smaka bröllopstårta...

• söta_bruden

Amaya:
    Klänning är inköpt i fredags och imorgon ska min vigselring hämtas. Jippi! Jag pluggar på heltid och kommer skriva min D-uppsats till våren, så jag försöker ha så mycket som möjligt klart.
    Idag köpte jag material till inbjudningskort och gjorde en prototyp, så korten sätter jag igång med efter tentorna i nästa vecka!
    Annars är kyrkan givetvis bokad och alla "inblandade" i bröllopet vet vad vi förväntar oss. Enda vi inte pratat med är den tilltänkta toastmastern, men jag tror att han kommer tycka det är skitkul och ta uppdraget!
    Låter kul med tårtprovning, tänkte ta det efter tentorna. Mitt största frågetecken just nu är hur vi ska göra med maten. Håller på och kollar efter bra cateringfirmor och drar i alla trådar jag kan hos bekanta...

• Amaya

söta_bruden: Vad långt ni har kommit. Vi har inte kommit någonstans alls de senaste veckorna känns det som. Förutom att jag bokat tid till tårtprovning
    Börjar få lite panik redan nu

Ska också skriva uppsats till våren, så borde fixa det mesta nu när jag har mycket ledig tid. Men det är svårt för min blivande jobbar mycket nu eftersom han nyss börjat på nytt jobb...