• Jenny_070707

någon som vet någon billig frisör i linköping

Hej
    är de någon som vet någon bra frisör samt billig i linköping för håruppsättning?

• Svar på tråden någon som vet någon billig frisör i linköping
  • jojo02

Ringsökaren - Gula Paviljongen ligger i folkets park.
    Man hyr hela huset. Pris nästa sommar är 6000 plus 500 om man vill använda diskmaskin och kaffebryggare.
    Vill man hyra porslin så kostar det också, fast priset är inte bestämt för nästa år ännu. Men man behöver inte bestämma sig direkt. Man får fixa allt själv. Personal ingår inte. (vet inte hur mycket de hjälper till med förberedelser)

• Fru Calice

jojo02
    Oj vad de har höjt priset! Jag betalade 1700:- för hyran o då ingick personal som diskade o städade. Men då fick jag ju som sagt inte ta mat från nåt annat än Asado. Med de var oxå billiga, 3-rätters kostade runt 300.

• Fru Calice

jojo2
    Jag har mailat bilder till dig. Dessvärre är det mycket personer med på dem men du får kika bakom dem för att se lokalen, dukning, välkomstskål osv....

• na76

Hej

Jag skulle inte gå till salong fame. Har varit där och toppat mig för ett par år sen och då missade hon en del hår, hittade testar som var ett par cm längre än dom andra.

Själv gjorde jag håruppsättning hos Lotta på Studio22. Nu har hon precis bytt salong till nån vid Bokia, kommer inte på namnet just nu det börjar på Hår iallafall. Har namnet på jobbet. Det är dock inte billigt men hon är verkligen bra, har gjort många håruppsättningar.

• Fru Cinderella

na76

Hårfixarna menar du?

• Fru Calice

nej är det inte ahead de heter?

• Fru Cinderella

calice

då vet jag nog inte vilka du menar..

TS

Har du testat att prata med Frisörlinjen på Ljunkan, där kan det nog bli riktigt billigt.

• na76

Hej

Det var visst Hårteknikerna.

• mulan

Frisyrhörnan på Västra vägen, mycket bra priser på klipp och färg och jag frågade någon gång, då sa hon att hon tar inte mer för bruduppsättning än baluppsättning. Inget flashigt ställe och hon driver det själv, men hon är lyhörd, trevlig och håller sig uppdaterad om trender osv.

mulan

• Fru Cinderella

mulan

Vad var priset för baluppsättning, minns du det??

• cascada

e-hair är inte så dyra heller.
    1500:- för 2½ timme...där jag jag boka tid.

Svar på tråden någon som vet någon billig frisör i linköping