• HarElis

BT folk ta hälp av varandra?

Tänk om vi här BT kunde ta å erbjuda varann hjälp med tex servering, skjuts, dekoration, musik på bröllop om man ändå bor i samma kommun och så får man hjälp tillbaka. Tjänster å gentjänster...Tänk vad många 1000-lappar rikare man skulle bli?! så några göteborgare/halläningar som e intresserade på snacka vidare om detta?

• Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?
  • Lollo070707

Hjälper gärna till om jag hinner... :D Såg dock att du gifter dig en vecka innan mig... Vet inte hur mycket tid man har över sista veckan bara... :) hm?

• Nides

Hej hej...

Jag är gärna på. Var i Lollo070707's tråd men nu har jag ju hittat hit.

Gifter mig 070901 i GBG.

Kramis

• TheBride

Jag skulle jättegärna vilja samarbeta med någon i Hallanddistriktet om dekorationer, att man t..ex. återanvänder och delar på kostnader.

Sen bor jag inte i Sverige och kommer ner bara veckan innan vårt bröllop, så även om jag är en jäkel på drinkmixning kan jag tyvärr inte ställa upp på utbyte av arbetskraft...

• TheBride

Var gifter du dig Lollo070707?

• Lollo070707

Nides

Välkommen hit! vart i göteborg ska du gifta dig?

TheBride
    Jag ska gifta mig i Göteborg (Hisingen)
    Var i halland kommer du att gifta dig? och var bor du? :D

• Nides

Lollo070707:

Vi ska ha festen på malins skafferi, vid nya varvet.
    Hur långt har ni kommit med era planer??

• Lollo070707

Nides

Vi har väl inte kommit jättelångt direkt. Har bokat lokal och kyrka typ... (band är på g, florist är halvklar)
    Men vet ändå mycket hur vi vill ha det (för tillfället iaf:D)

själva då? Hur långt har ni hunnit planera?

• Lollo070707

Så alla vi som har hittat hit och behöver hjälp och vill hjälpa i retur... Vad kan vi? Vad vill vi hjälpa med? Kanske kan vara bra med någon lista här inne...
    Och när gifter vi oss???

• bertha

Hej Lollo 070707 och alla andra Jag gifter mig den 4 november (*snart*!!) i Majorna. Vi ska ha buffé och vi behöver hjälp med att plocka fram mat och hålla buffén snygg samt att ta hand om tallrikar (sätta in i stor diskmaskin) och fylla på dricka och sånt. Vilken typ av hjälp skulle du behöva?

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?