• HarElis

BT folk ta hälp av varandra?

Tänk om vi här BT kunde ta å erbjuda varann hjälp med tex servering, skjuts, dekoration, musik på bröllop om man ändå bor i samma kommun och så får man hjälp tillbaka. Tjänster å gentjänster...Tänk vad många 1000-lappar rikare man skulle bli?! så några göteborgare/halläningar som e intresserade på snacka vidare om detta?

• Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?
  • Lollo070707

Hehe vi ska gifta oss den 7 juli 2007 och jag känner inte som jag har koll på nåt lol... Snurrar mest i mitt huvud för tillfället hehe. Äh skämt åsido så har vi väl klart för oss det mesta hur vi vill ha det ska bara knyta ihop alla trådar oxå...

• Lollo070707

Hmmmm
    Inte så många än så länge... Hade varit kul med typ en lista så vi kan se??? Förhoppningsvis pluppar det in några fler. Hade varit kul om vi kan ta till vara på varandras kunskaper :D

Var i Göteborg bor ni förresten?? Alltid kul att veta...

• TheBride

Åtminstone skulle man ju kunna smaarbeta ang. dekorationer?

• Lollo070707

Javisst anything! Alla har ju något som man är bra på. Och det är alltid trevligt att hjälpa varandra...

• Brud 2008

Dekoratiner är ju super, hänger man här tillräckligt så får man väl lite koll på sånt ;)

• HarElis

hallå dö inte nu lilla tråd....

• Lollo070707

Konstigt borde ju finnas fler som vill hjälpa och få hjälp :) hmmm?

• Tossi

Jag hjälper gärna till men bor i Skaraborg, kanske kan dela tråd med er tills det blir några fler :)

• Lollo070707

Javisst!
    Dela gärna :D Dessutom får vi väl försöka hålla igång tråden så den inte dör så kanske fler hittar hit... :D
    Konstigt faktiskt tycker det borde komma mer folk Göteborg/Halland är ju inte så litet borde man tycka :D Och det måste väl finnas fler än vi som tänker lite på budgeten och som gärna hjälper till ???

• HarElis

jo man tycker ju att fler borde tänka på att spara in lite pengar ;)själv e ja bra på att "blanda drinkar" *hehe* fast ja skulle ju helst se att någon annan stog i min bar på bröllopet någon av er som e bra på att hälla upp drickbart? ;)

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?