Misslyckade Möhippor
Har prcis diskuterat men en massa kompisar om möhippor och kommit fram till att alla verkar ha varit på en eller flera misslyckade tillställningar? Vad är era erfarenheter? jag kan ju börja med ett exempel som jag precis fick mig till livs av en kollega:
Brudens tärna och alla kompisar hade lagt ner massor med tid och ork för att planera en möhippa helt i stil med bruden "önskemål" (hon är en väldigt bestämd dam och hade redan tidigt deklarerat vad hon INTE ville göra). Därför la alla ner extra mycket tid på att fixa sådant som de trodde hon skulle gilla. Så blev det inte.
Hon började med att klaga över att de kom så tidigt på morgonen (de kom och kidnappade henne kl 9), sen fick hon åka motorcykel ut till ett militärövningsfält och då klagade hon på att killen inte körde tillräkligt fort eller fräckt. Sen var hon sur över att hon skulle ta på sig militärkläder och springa en hinderbana 8det hör till saken att tjejen alltid babblat om att hon ville göra lumpen). Sen kom nästa katastrof när de skulle iväg till ett spa och hennes m2b hade packat ner fel bikini...jag kan fortsätta hur länge som helst...
Det slutade med att tärnan blev så ledsen att hon gick hem innan middagen och bruden blev aspackad och förolämpade några av tjejerna som var med som hon inte lände så väl...
Ja, nu lämnar jag över till er...