• E-tuna

    OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

    ...eller om det var hunden som spetsade någon med sin stake...jag minns inte.

  • E-tuna

    Det kan inte vara bra för själen eller ditt skal att vara så där snäll.....Du måste behålla hårdhetsgraden som finns naturligt hos din art...Tänk om en mammut kommer och trampar på dig när du befinner dig i bananplantaget där du inte syns trots att du finns...Det skulle ju vara tråkigt

  • E-tuna

    Det beror på i vilken ände av bananplantagets yttre spets som vetter mot yster...Där kan det variera lite i färg...fast det är riktigt skalman- du är alltid grön, vilket bananplantage du än befinner dig i...när du väl syns trots att du inte finns, menar jag.

  • E-tuna

    Ja du Oms...jag håller med dig.
    Nu kan det ju vara så att vi alla har missuppfattat det där med traktorn...Det var ju kanske så att hon låg med praktikplatsen på gatan och vi vet ju varken var den, traktorn eller gatan gick på så det kan ju ha blivit hur flummigt som helst...

  • E-tuna

    Jag kan tyvärr bara komma på den dagen jag inte alls kan...å det är på en Lördag

  • E-tuna

    Iza...det måste väl du veta, du sa ju att du kunde komma...eller har du redan kommit då så att du tänker hoppa över det?

  • E-tuna

    Nej skalman jag tycker att du ska färga den i någon annan färg annars ökar ju bara risken att du inte syns...trots att det ser ut som att du ser...

  • E-tuna

    Nu har du missuppfattat det här...p*nishåren färgar inga fötter- i alla fall inte på människor-det färgar slöjor

  • E-tuna

    Har du färgat dom håriga stenarna?
    Jaha...du är inte född bakom en bananplanta, i alla fall! Skönt.

  • E-tuna

    AHA!!!!
    Här anklagar du mig för att vara en tjuv och så är du så korkad så att du skriftligen erkänner att du går runt och snor stenade fötter på folk som är färgade!
    Nähej du.....ta o skäms!!!

  • E-tuna

    Nu har vi skrämt bort izadora med allt tjafsande om stenar!
    Hon kanske faktiskt har haft stenar i sin urinblåsa, gallblåsa eller i njurarna! Det vet vi ingenting om, och då är det okänsligt av oss att diskutera fötter som har blivit stulna av någon på ett sinnessjukhus av färgade människor!
    Hon kanske dessutom är väldigt ung och då kan det vara lite känsligt att prata öppet om slöjor!
    Vad gör vi nu?

  • E-tuna

    Jahaja...ingen har varit här på drygt en timme...det bevisar att ni alla andra har suttit och snackat stakar på arbetstid som igentligen inte var fritid eftersom det var på arbetet...Har man tid över på arbetet att snacka tid så kan det gå över tiden som då blir övertid vilket man inte borde ha tid med efter sin arbetade tid eftersom man då tar tid av sin fria tid...har man tid till det???

  • E-tuna

    Tid är bäst...vi är bättre än bra bästisar.
    Jag gör ingenting just nu...det börjar bli ganska mörkt här i öknen och då måste man sitta inne fast inte på en pinne, bara om man har besök av en finne- och det har ju inte jag.
    Då kan man sitta ute och titta på något man ialla fall tror sig se, som kanske igentligen inte finns- fast det vet man bara om man upptäcker att man tänker på det...

  • E-tuna

    ...sitter inte hönor på en pinne?

    Pinnhöna heter dom men det kan ju inte vara samma sak som en spätta...rödspätta!
    Vem av oss var det nu som tillhörde ett gäng HD-åkare? Men då är ju inte jag någon spätta fast jag är röd, eller?

  • E-tuna

    Nä...nu ska jag gå och byta nick så att jag blir anonym!!

  • E-tuna

    WOW!!!!!
    Och allt detta bara på en dag!!! Vad fulla med meningslöshet vi har varit!!!
    Duktigt jobbat tjejer!!!

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla