• sk@lman

    OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

    whyyyyyyy?????? what have you done?????????

    varför är våran underbara roliga tråd borttagen..

    men we dont give up! never !

    det här är våran ny officiell BT-träff tråd .. för oss som är på ett eller annat sätt "sjuka" i huvudet, tandlösa eller helt enkelt älskar bananer!

    ... eller letar från SL efter en protes, eller är som mona lisor, pablo picassor, well you name it !

    :D

  • Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
  • E-tuna

    Nej skalman jag tycker att du ska färga den i någon annan färg annars ökar ju bara risken att du inte syns...trots att det ser ut som att du ser...

  • sk@lman

    jag har faktiskt såna här blåa påsar runt fötterna som jag en gång fick i sjukhuset

  • sk@lman

    på dom påsarna har jag lagt in några stenar också som jag färgat med p*nishår

  • ninjan

    ahaaa..den dagen! Jo, den kommer man ju ihåg!

    Angående slöja..varför inte avslöja allt på en gång istället??

  • E-tuna

    Nu har du missuppfattat det här...p*nishåren färgar inga fötter- i alla fall inte på människor-det färgar slöjor

  • E-tuna

    Har du färgat dom håriga stenarna?
    Jaha...du är inte född bakom en bananplanta, i alla fall! Skönt.

  • E-tuna

    AHA!!!!
    Här anklagar du mig för att vara en tjuv och så är du så korkad så att du skriftligen erkänner att du går runt och snor stenade fötter på folk som är färgade!
    Nähej du.....ta o skäms!!!

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla