Inlägg från: Magnus w2b?? |Visa alla inlägg
  • Magnus w2b??

    Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning

    Hejsan tjejer!!

    Här kommer en till Linköpingstjej som väntar ivrigt på ring nr 2!!

    Får man vara med i er lilla klubb?? ;)

  • Magnus w2b??

    Hej tjejer!

    Tack så mycket för inbjudan, men jag kan tyvärr inte denna veckan.
    Ska umgås lite med sonen och sambon för jag ska åka bort i två dagar med jobbet och roa mig ;)
    Men väldigt gärna en annan gång!

  • Magnus w2b??

    Vilken mässa??
    När är den??
    Nu har jag missat ngt igen ;)

  • Magnus w2b??

    Tack så mycket!! :D
    Att jag missade det, typiskt!
    Är det många härifrån som ska gå??
    Kanske kan passa på att ha en träff då också??
    Ska kolla upp att jag inte jobbar först innan jag bestämmer något kanske ;)

  • Magnus w2b??

    Jag jobbar tre-skift på US så att jobba en söndag vore tyvärr inget nytt för mig :).
    Skulle vara kul att gå här i stan som sagt och se vad Lkpg har och erbjuda! Får nog lite mer perspektiv på det hela än och sitta framför datorn och spåna ;)

  • Magnus w2b??

    Hej på er alla!
    Tyvärr för lilla mig så blir det inget bröllop...i alla fall inte i år eller nästa år (om det nu blir ngt över huvudtaget).
    Efter en serie extremt dumma händelser så har jag totalt tappat förtroendet för min sambo och litar inte på honom alls.
    Så just nu så får vi se om vi ska fortsätta vara sambos eller inte...
    Men jag kommer antagligen att sitta här med jämna mellanrum och drömma mig bort när jag "hör" om er lycka :)

  • Magnus w2b??

    Hej igen :)..

    Hoppas att jag inte drar ner stämningen för mycket nu men jag måste få veta!!

    Är det normalt att en kille går igenom ens mobil och mail och lägger sig i på det sättet att han inte vill att du ska gå ut med dina vänner utan honom??
    Eller göra något utan honom öht??

    Det här är mitt största och mest seriösa förhållande (vi har ett barn ihop och är förlovade), har bara haft lite mer oseriösa innan..

    Känns jobbigt

  • Magnus w2b??

    Tack ska ni ha för så många visa ord :). Det hjälper att veta att det inte bara är jag som tycker att det är onormalt.

    Han har absolut ingen anledning att misstänka mig för någonting.
    Vi har varit förlovade i tre år och har en son på 2,5 år. Han vet att det är han eller ingen som jag vill gifta mig med och skaffa mer barn med (nu börjar jag däremot tvivla).
    När vi fick barn så var det jag som förändrades mest. Jag har ingen fritid längre utan jag jobbar 100%, är mamma 100% och föröker även plugga upp lite gymnasieämnen samtidigt. Men han åker iväg och fixar med sina bilar och sina vänner nästan dagligen! Och är jag ledig en helg så är ju inte han hemma.
    Så iaf...jag tog chansen och följde med mitt jobb på en Å-kryss och hade jättekul.
    Vad min sambo inte riktigt förstått är att jag faktiskt har manliga kollegor också och blev då helt galen när han hämtat mig. Ville veta allt jag gjort, vem jag pratat med och hur mycket jag druckit.
    Sen började han kolla igenom min mobil och min mail och sa att jag inte skulle gå ut någon mer gång utan honom.
    Och pga detta så vet jag inte längre vad jag känner, förutom att jag känner mig kränkt och sviken.

    Tack för att ni lyssnar och finns :)
    Jag lovar att detta var sista deppiga inlägget från min sida, det har gått nästan 4 veckor sen det hände så jag måste väl börja tänka framåt!
    Kramar på er!

  • Magnus w2b??

    Jepp....jag är på ganska god väg ner i mitt livs andra deppression pga detta. Men han verkar varken fatta eller lyssna.

    Vill ju att det ska funka och vara bra med tanke på sonen...

  • Magnus w2b??

    Det med såklart :)...men jag ser att sonen inte mår bra av stämningen här hemma och han är min största prioretet därav ordvalet..

    Innerst inne så vet jag att jag älskar min sambo över allt annat, men om han inte litar på mig vad har vi då. Och jag är ju så att jag stäånger av känslorna när jag mår dåligt...vilket inte alls är bra men men...

  • Magnus w2b??

    Ja, jag vet att jag måste säga det...men det är så svårt!
    För det första så hatar jag att göra människor ledsna och sen är jag väldigt konflikträdd vilket gör att jag viker mig i 99 fall av 100.
    Måste jobba på det

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning