• Dolphingirl

    Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning

    Hej Tjejer!

    Hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en bra sommar?
    Startar nu en ny tråd då den andra har blivit avstängd

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning
  • Fru Cinderella

    Noomi

    Min sambo kommer nog inte heller för han måste förmodligen jobba. Så du blir nog inte ensam.

  • Fru Cinderella

    I sådana fall så blir jag mer än gärna din date :)

  • Noomi

    Schysst! :D
    Nej, men jag vill ju jättegärna träffa er så jag skriver upp mig på listan. Men som sagt, blir jag ensam "singel" så får jag se.

    Tina + Lars-Göran
    Dolphingirl + resp.
    Cinderella (+ resp)
    Bluebride20??+ resp (Andreas)
    Anna + ev Erik
    Noomi

  • Fru Cinderella

    Kan ju faktiskt skriva dit min blivandes namn

    Tina + Lars-Göran
    Dolphingirl + resp.
    Cinderella (+ resp) (Emmet)
    Bluebride20??+ resp (Andreas)
    Anna + ev Erik
    Noomi

  • Magnus w2b??

    Hej igen :)..

    Hoppas att jag inte drar ner stämningen för mycket nu men jag måste få veta!!

    Är det normalt att en kille går igenom ens mobil och mail och lägger sig i på det sättet att han inte vill att du ska gå ut med dina vänner utan honom??
    Eller göra något utan honom öht??

    Det här är mitt största och mest seriösa förhållande (vi har ett barn ihop och är förlovade), har bara haft lite mer oseriösa innan..

    Känns jobbigt

  • Fru Cinderella

    Magnus w2b??

    Det är ingen fara, för mig i alla fall. Jag personligen skulle inte tycka att det var okej. Jag skulle ärligt talat bli galen om jag inte fick gå ut med mina vänner :)

    Jag hade en sån pojkvän ett tag. Men jag klarade inte av det så jag lämnade honom till slut. Nu säger jag inte att du ska göra det, bara så du vet.

    Prata med honom och säg att du har ett behov av att göra saker utan honom och be honom lämna din telefon/mail ifred. Skulle jag ha gjort.

  • tina14jan

    Jag håller nog med cinderella. Jag hade inte accepterat att inte få träfa mina vänner. Även om man är i ett förhållande har man rätt till visst privatliv. Mail och sms är privata saker. Har han någon anledning till att inte lita på dig? Det verkar ju som han misstror dig om han måste kontrollera dig. Låter inte helt sunt i mina öron. Tuff, situation. Prata med honom om dina känslor.
    Lycka till!

  • Lilla Li

    Får jag fråga en sak som inte har med nåt att göra: Hur tar jag mig från tågstationen i Linköping till Ensbovägen 2? Någon som vet vilken buss jag ska ta dit och vad hållplatsen heter? Ska dit imorrn... :) Tack för hjälpen!

  • Bluebride20??

    magnus w2b?
    säger som de andra, säg åt honom.

    Kul att vi blir några nästa vecka, men var och när ska vi träffas, varken jag eller killen hittar inne i stan

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning