Ålder?
Hur gamla är ni när ni gifter er? *nyfiken*
om det inte är en för ofin fråga (men man behöver ju inte svara..). Vet att det tagits upp lite här och där på olika trådar, men här blir det samlat
Hur gamla är ni när ni gifter er? *nyfiken*
om det inte är en för ofin fråga (men man behöver ju inte svara..). Vet att det tagits upp lite här och där på olika trådar, men här blir det samlat
jad 20 han 28 vi gifter oss 19 augusti!
Jad=jag
Jag är 27, min blivande man har nyss fyllt 31 och nu är det mindre än en vecka kvar till vårt bröllop! Vi gifter oss den 12 augusti.
Jag kommer vara 29 och han 31.
Honung2:
Det här är väl inte så mycket samtal? Tycker att tråden liknar de flesta andra sånna här trådar...
måste det alltid vara värsta samtalen då? folk kanske bara vill jämföra åldrar utan en massa annat babbel :)
Jo, absolut, så kan det absolut vara. Jag menar bara att det finns en massa andra trådar som är precis så, bara jämföra ålder. Men det är ok!
Precis som Johansw2b gifter oxå vi oss den 12 augusti!!!
Jag är 24 och han 26
Örebroare: Trådstartaren skrev att "här blir det mer samlat".... inte samtal ;) nu är jag lite petnoga ;)
näe, jag vet. Jag läste fel... sorry!
Men som på alla forum blir det ju lätt lite stavfel, därför läste jag som om det vore felstavat fast det inte var det!!!
My mistake!