• Honung2

Ålder?

Hur gamla är ni när ni gifter er? *nyfiken*
    om det inte är en för ofin fråga (men man behöver ju inte svara..). Vet att det tagits upp lite här och där på olika trådar, men här blir det samlat

• Svar på tråden Ålder?
  • - Mary -

Vi gifter oss i augusti nästa år och då är jag snart 28, och han 28 eller 29, beroende på vilket datum vi får kyrkan.. När vi gifter oss har vi varit tillsammans i 5 ½ år.

• Nenne80

Min man och jag bestämde oss för att gifta oss på min 25 års dag! Det var underbart! Min man skulle fylla 27 det året. Det är snart 1 år sedan...

• Glader34

Han 31 jag 30, varit tillsammans i nära på 10 år när vi kommer att gifta oss. Jag läääääängtar!!!!

• heaven

Hej !
    Jag fyller 28 år och min blivande är 31 år.
    Har varit tillsammans då i 11 år

• Örebroare

Själv är jag ganska ung för att gifta mej, nyss fyllt 21. Jag och M2b är jämngamla och gifter oss nästa sommar.

Men vi har varit tillsammans i över 5 år, gått igenom kriser både med sjukdomar och i förhållandet och vår kärlek har bara blivit starkare. Han är helt underbar och det kan nog inte kännas mer rätt.

Vi förlovade oss för drygt två år sen och då tyckte alla vi skulle gifta oss inom ett år, och kompisar sa till mej att det var larvigt att låta bröllopet bli en ekonomisk fråga!

För mej betyder förlovning att man lovar att gifta sej med den andra, och det är ju nästan lika stort det! Jag skulle aldrig kunna bryta en förlovning (om inget extremt inträffade förstås) precis som jag inte skulle begära skiljsmässa! Men vi kände att vi ville vänta, vi visste ju att vi skulle gifta oss en vacker dag, vi hade lovat oss till varandra, men kände oss inte riktigt redo.

Dessutom har det faktiskt varit lite av en ekonomisk fråga också, jag vill ha ett stort och härligt bröllop med allt vad det innebär för mej och då vill både jag ohc M2b kunna genomföra det också, utan att behöva dra in på en massa saker för att vi inte har råd!

Oj, det blev långt, kom jag från ämnet?

• Cciccci

Jag blir 24 och min m2b 27. När vi gifter oss i december i år har vi varit tillsammans i 6 år.

• Hästsson

Jag var nyss fyllda 26 år då vi gifte oss förra året. Min man skulle fylla 27 strax därefter.

• Afrodite_Aug-07

Gifter oss nästa år då vi har 10årsjubileum sen vi träffades. Jag är då 26år, han är då 27år.

• SaraV

När vi gifter oss är han snart 21 och jag snart 23. Då har vi varit tillsammans i lite över 4 år :)

• Elisabet hjärta Christian

Vi ska gifta oss nästa juli. Jag är då 25 blivande 27 och inne på 7-de året

Svar på tråden Ålder?