Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

gravid? när märker man av det?

Snart lilla frun:
    Kände du inget innan BIM?? Inga som helst gravsymptom då menar jag?
    Jag håller på att bli skvatt galen på min molande lindriga mensvärk, vad fan är det om man inte kan ha det innan bim??????

• Bröllopstokiig

Snart lilla frun, nej jag har nog missat ditt inlägg, eftersom jag har varit iväåg hela eftermiddagen i externa möten hos kund. Men hur som helst, jag skiter i allt vad mensvärk och molande värk o ilningar i äggledarna heter just nu o försöker kontakta gyn i morgon för tid, för det är ngt som inte stämmer!
    Tror inte detta har med missfallet att göra, men jag ska kolla upp det snart så... tack för att du sa det - för det har jag inte ens reflekterat över själv

Kram

• Bröllopstokiig

Tack för tipset Mindre, har med hört talas om dem i Gamla stan, de ska vara unerbara. Ska ringa dem i morgon, för kärringen jag pratade med i Storängsbotten idag, var EJ trevlig.

• Bröllopstokiig

Hej,

Nej jag har inte ringt gyn än, för jag har inte ens ont nu. Allt är som bortblåst! Visst fasen är det sjukt.?!?!
    Molande värk sen i söndags, i går eftermiddag var det löjligt i äggledarna, och när jag vaknade i morse kände jag inte ett smack. Så det kändes lite konstigt att nu ta tag i luren och boka tid, komma till gyn och inte ha ont någonstans

Jag inväntar BIM på söndag och se vad som händer. Har ju hört dels här och på familjeliv och av en kolega på jobbet, att det förekommer med molande mensvärk innan BIM med, fast det hör kanske inte till vanligheterna.
    Jag är den som inte sitter och känner efter om jag har symptom, så denna molande värk är verkligen inte inbillning. Det sa jag till min man med, men han är så knäpp och säger att min hjärna kanske framkallar denna molande värk... Skitsnack, jag hade nämligen gärna varit utan den!
    Annars inget mer än pytte pytte lite brunt i sekret väg, men det är väl så det brukar vara innan mens eller är det resterna från ev när ägget fäst
    Ja ja vi får se om det sätter igång och känns mer under dagen, men nu är jag lugn.
    Funderar dock på att ringa gyn och fråga vad det är som har pågått utan att för det beställa tid.
    A.M du kanske vet mer?

• Bröllopstokiig

Skönt att du mår bättre BrudSommar2006.

Vilken vecka är du är? Konstigt att du fick så dåliga världen... hmm berätta....
    Hur mår du annars?
    Hur kände du innan BIM, det undrar nog många av oss!

• Bröllopstokiig

Godmorgon,

Tror att "tant-röd" har kommit och hälsat på nu, inte för att det var mycket och det är bara dag 26, men men det är bara att inse att jag inte blev gravid denna månaden heller
    Har ingen mensvärk som jag brukar ha när jag får mens, men den kommer säkert på söndag... ett tag hoppades jag att det var en nidblödning... men det är ju trots allt fredagen den 13e idag och jag är säker på att en nidblödning är önsketänkande med min otur! Nu får jag börja se fram emot nästa ÄL i slutet av oktober och nästa BIM i november i stället
    Hoppas att Snart så... plussar i allafall, så vi får ett plus i tråden denna månaden. Vi verkar bli några i november med, så jag känner mig inte ensam vilket är skönt!

Kram

PS är det någon som vet om man kan få nidblödning så nära inpå mens? Ds (ha ha ni ser hur jag hoppas fortfarande och inte vill inse )

• Bröllopstokiig

nu är jag fruL: hej gumman, tack för att du hoppas för min skulle, men jag fick redan i går lite besök av blod och då öppnade jag en flaska vin och kedjeröte. På väg till jobbet när jag insåg att det fortfarande kom blod så rökte jag 2 cig gpå raken, jag var så jävla förbannad. Nu har jag fått mensvärk, så det är antagligen helt jävla KÖRT! usch vad deppig jag blev...... man har ju hoppats så in i bengen hela veckan, eftersom jag har haft så konstig mens/molvärk som jag inte brukar ha... fattar inte vad det är som händer med min kropp. Men när jag ringde en ny barnmorska i går så sa hon att när man blir äldre så kan man börja få mycket PMS besvär innan mensen ska komma (tack för den)... men det kan ju vara gravtecken... Fast i mitt fall var det PMS med min vanliga jävla otur!

• Bröllopstokiig

_koko_ ja vi måste absolut ses igen! Tjohoo det var ju skit kul!
    Sen får vi se till att gå ut och partaj ordentligt på ngt hak

• Bröllopstokiig

nenne78, jag tror att FruL har ägglossning nästa vecka med... ganska säker, för hennes mens tog slut typ i går eller ngt (fan vilken koll man har på alla nu, pinsammt)...

• Bröllopstokiig

A.M, ha ha ha det var ju skit bra namn, vilket som av dem! HEJA DIG!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?