Antar att du är i Cannes nu Lapinette och njuter av de sista dagarna. Hur gör ni med flytten, hyr ni möblerat? Eller är det en bostadsrätt ni bor i?
Livet som gift tilltalar mig väldigt måste jag säga, känslan bara att ha "en Man". Skulle vilja göra om det igen...10 gånger till, älskade verkligen känslan man hade den dagen, eller hur? Svårslaget. Nu tröstar vi oss med långa härliga kvällar på balkongen med svalt vin, lata dagar på västkusten och te i soffan när det åskar.
Hösten är lite osäker hur den kommer att se ut, jag har sökt in på barnmorskeprogrammet och ligger på reservplatsnr 1! efter 1:a antagningen. Betyder antagligen att jag kommer in men det hade varit skönt att ha kommit in på första försöket. Lata jag kan ändå inte låta bli att knorra lite över att ekonomin kommer att bli sämre...det är ju rätt skönt att jobba och få lön...vara ledig och slippa plugga på helgerna...Men samtidigt känns det lite spännande, ungefär som när man skulle börja ettan, och tänk vad kul med alla nödvändiga prylar jag måste införskaffa samt en helt ny "skolgarderob"
Hur går det med lägenhet för er? Letar ni eller ska ni bo i din?