Jane Hellen - Finns det längre?!?!
Ja, som ni ser oan...........
Finns märket Jane Hellen nu för tiden??
Hade ett läppstift av det märket när jag var yngre....
Ja, som ni ser oan...........
Finns märket Jane Hellen nu för tiden??
Hade ett läppstift av det märket när jag var yngre....
Jane Hellen smink finns på Ge-Kås i Ullared, jättebilligt.. Deras hårfärg köpte sambon idag på Ica Maxi, 49kr..
Modestie:
Datesakerna... Var på "party" runt 1990 där födelsedagstjejen fick ENBART dategrejer av ALLA. Och självklart av den röda serien för det var den det skulle vara då...
Jag trodde faktiskt att Jane Hellen var utdött, men där ser man vad fel man kan ha!
Har sett det på H&M
snacka om memory. JAne hellen schamponas dofter. likaså DATE. det röda luktade så himla gott. va nog en tjej med svallande hår på. tänk att få lukta på det schampoot igen.mums
Bea
Var det inte Jane Hellen som hade olika namn på sina shampo-tjejer? Eller blandar jag ihop dem med Date nu? Jo det gör jag nog när jag tänker efter.... En hette i alla fall Jessica för det hette en kompis och alla var lite smått avundsjuka på henne för att hon hade "eget" shampo!
Ha ha vad roligt... Vad man kunde gå igång på när man var liten... eget schampo. Jag hade röd date... supertufft...
Saralisa
Det var nog Date som hade olika namn på dofterna, jag minns med säkerhet Jessica (färg...?) och Suzanne (aprikos), sen hette väl nån av dem Anna eller minns jag helt tokigt? Är det nån som har mer koll??
dateparfymerna?
min favorit var pamela, den blå!
Javisst var det Date! Suzanne med z och Pamela kommer jag också ihåg nu när ni nämner dem!
fanns det inte en grön som hette sanna också? :D Den var också het i mina kretsar på 80-talet!! :D
Råkade gå förbi Jane Helen-hyllan på Rusta i helgen. Kollade inte närmare, men deras trekantiga shampooflaska fanns där.
Vad jag minns sålde både Åhlens, H&M och Kicks ut Jane Helen sminket samtidigt för något år sedan. Därför trodde jag det slutat tillverkas, kanske har butiker som Gekås köpt in restpartier?
Jag hade iaf en lila Date parfym, tjejen var mörk och hette "Nathalie". Den "gula tjejen" hette väl Suzanne? Den röda minns jag inte alls...säkert ett 80-tals namn
Tycker TS kan köpa ett Jane Hellen schampoo kanske? Om det är brist på läppstift
Pamela var väl ljusblå....? ;)